Wątek przeniesiony 2015-07-31 20:01 z Newbie przez Shalom.

Gra w staki - proszę o opinie

0

Wyskrobałem ostatnio grę w okręty.
Jeśli masz chwilę czasu to zajrzyj i powiedz mi jakie popełniłem błędy.

Oto link https://www.dropbox.com/sh/cmgto693xjfttz5/AAAIqT-it1Mh4R6AYbjKjGlsa?dl=0

Kody:
show - pokazuje statki komputera
hide - ukrywa te statki

4

Zajawka dla ciekawskich

            /// £atanie dziur
            if (i == 1 || i == 2) {
                for (int a = 0; a < Plansza.getRozmiarPlanszy(); a++) {
                    for (int b = 0; b < Plansza.getRozmiarPlanszy(); b++) {
                        if (PlanszaKomputera.getStatus(a, b).equals(FieldStatus.PUSTY)) {
                            if ((PlanszaKomputera.getStatus(a - 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a - 2, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a + 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a + 2, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a, b - 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a, b - 2).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a, b + 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a, b + 2).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a - 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a + 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a, b - 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a, b + 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a - 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a - 1, b + 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a - 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a - 1, b - 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a, b + 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a - 1, b + 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a, b + 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a + 1, b + 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a + 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a + 1, b + 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a + 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a + 1, b - 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a, b - 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a - 1, b - 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a, b - 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a + 1, b - 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a + 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a, b - 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a, b + 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a + 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a - 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a, b - 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY)) ||
                                    (PlanszaKomputera.getStatus(a - 1, b).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY) || 
                                    PlanszaKomputera.getStatus(a, b + 1).equals(FieldStatus.SUPER_NIEDOSTEPNY))) {
                            }
                        }
                    }
                }
            }

Komentarz jest dość tafny. Ładanie dziur, w mózgu chyba... :D

Poza tą klasą to nawet wyglądało znośnie jak na początkującego. Ale w tym Game.java to popłynąłeś totalnie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1