Witam!
Być może niektórzy pamiętają aplikację która prezentowana była w tym wątku: [klik]. Było sporo sugestii aby całkowicie zmienić wygląd, sprawić by appka była intuicyjna i prosta w obsłudze. Zamknąłem więc tamten projekt, wziąłem się do pracy i po ciężkich tygodniach mogę zaprezentować pierwszą betę aplikacji:
My Organiser 2.0 - wersja 0.1
My Organiser 2.0 to aplikacja służąca do planowania sobie zajęć, gromadzenia kontaktów i zapisywania informacji. To tak w skrócie. Poniżej przedstawiam co już jest i co będzie:
- Zapisywanie kontaktów i ich intuicyjna reprezentacja (bezpośrednie odnośniki do Google Maps, klienta pocztowego itp.)
- Możliwość tworzenia wielu kalendarzy i integracji ich z Google Calendar
- Prosty w obsłudze czytnik RSS i ATOM
- Notatki i listy TO-DO
- Alarmy i notyfikacje (są zintegrowane z kalendarzem ale można je tworzyć również oddzielnie)
- Panel podsumowań w którym możemy wyszukać niemal każdą informację
Przyszłe features:
- Integracja z Facebook'iem
- Import i eksport danych aplikacji
- Obsługa skrótów klawiszowych
- Wielojęzyczność (tutaj zależy, czy będzie zainteresowanie)
- Inne drobiazgi (typu autostart, jedno-instancyjność itd.)
Link do instalatora: KLIK
Jest to wersja beta dlatego proszę o przymknięcie oka na niektóre niedociągłości :)
Pozdrawiam! AlfaLeporis