3D Game Delphi 7 Sorce Files Open GL

0

3D Game Delphi 7 Sorce Files Open GL
Przykładowy program 3D
[email protected]

0

STWURZOKNO; no nie, po prostu leżę :D
Nieczytelne nazwy identyfikatorów rodem z Turbo Pascala, do tego z błędami ortograficznymi... no i pisane pod 10 letnie Delphi 7.
A odnośnie błędów ortograficznych - są nawet w nazwach plików... dlatego sugerowałbym się przerzucić na angielskie nazewnictwo, bo nawet błędne 'readed' tak nie razi w oczy, jak straszne 'dahuwka.bmp'...

LoadTexture('data/Kamienie.BMP', Texture[0], FALSE);
LoadTexture('data/Podloga.BMP', Texture[1], FALSE);
LoadTexture('data/Sciana.BMP', Texture[2], FALSE);
LoadTexture('data/Dahuwka.BMP', Texture[3], FALSE);
LoadTexture('data/Trawa.BMP', Texture[4], FALSE);
LoadTexture('data/Hodnik.BMP', Texture[5], FALSE);
LoadTexture('data/Drzwi.BMP', Texture[6], FALSE);
LoadTexture('data/Kwiat.BMP', Texture[7], FALSE);
LoadTexture('data/Naroznik.BMP', Texture[8], FALSE);
LoadTexture('data/Naroznik2.BMP', Texture[9], FALSE);
LoadTexture('data/Naroznik3.BMP', Texture[10], FALSE);
LoadTexture('data/Hoina.BMP', Texture[11], FALSE);
LoadTexture('data/Kora_Dembu.BMP', Texture[12], FALSE);
LoadTexture('data/Cien.BMP', Texture[13], FALSE);

Tablice być mainstream, więc my woleć kopiować ciągłe kawałki kodu.
Serio, gdy widzisz taki kod, wiedz, że robisz coś źle.


Dodatkowo od razu widać, które części kodu zostały ściągnięte z internetu (bo mają formatowanie kodu, sensownie ponazywane zmienne i NIE PISZĄ O TAKIMI WIELKIMI LITERAMI DLA NIEDOWIDZĄCYCH), a które nie. Przecież tego nie można czytać nawet.
A tak z punktu widzenia gracza: 1.Gra nie przywraca starej rozdzielczości po wyjściu z niej. Dzięki za zniszczenie mojego porządku ikonek na pulpicie ;< 2.Przechodząc blisko obiektów odnoszę wrażenie, jakby główna postać wzięła sporą dawkę LSD (patrz po teksturach). 3.Brak jakichkolwiek kolizji?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1