W załączniku jest archiwum z exekiem z grą platformową. Wiem że tytuł od czapy. Chciałbym ogólnie usłyszeć opinie nt.
- estetyki
- szybkości gameplaya
- stosunku szybkości poruszania się do szybkości "przebierania" nogami postaci.
(po długim czasie grania podczas debugowania już nie jestem w stanie stwierdzić czy jest dobrze)
Pierwszy gracz chodzi WSAD'em ("A"/"D" wiadomo, lewo prawo; "W" skok; "S" zeskoczenie z półki;) i strzela lewym Ctrlem, a drugi strzałkami i strzela prawym Ctrlem (każdym z graczy można sterować joystickiem).
Ogólny koncept gry to taka "tępa nawalanka", nie mam czasu na pisanie fabuły i scenariusza.
W planie:
- Dorobienie menu/wyskakujących okien/trybów gry/dynamiczna liczba graczy;
- tło + paralaksa w tle;
- horyzontalna mapa gry (długości większej niż szerokość monitora);
- edytor map;
Jak wam się podoba? Nie wiem czy te podświetlane półki fajnie wyglądają czy tylko niepotrzebny bajer? Gra napisana w delphi + directX.