Witam,
Mam następujący problem, a mianowicie:
Mam gracza, który jest reprezentowany przez kwadrat o wymiarach:
const playerHeight = 30;
const playerWidth = 30;
Mam przedmiot - pieniążek, którego wymiary to:
const coinHeight = 10;
const coinWidth = 10;
Teraz chciałbym zrobić tak: jak obiekt gracz "zderzy się" / dotknie przedmiotu pieniążek, to ten przedmiot znika i pojawia się kolejny, nie wiem jak poprawnie sprecyzować warunki, poki co zrobilem tak:
if(((playerX - coinX) <= 10 || (playerY - coinY) <= 10) && ((playerX - coinX) >= -10 && (playerY - coinY) >= -10)){
coinX = Math.floor(Math.random()*(900 - 100 + 1 ) + 100);
coinY = Math.floor(Math.random()*(400 - 100 + 1 ) + 100);
}
Ale to nie jest precyzyjne hmmm, próbowałem też zrobić: if'a, takiego, że playerX == coinX && playerY == coinY, ale taka sytuacja nie będzie miała miejsca nigdy.
Gra wygląda póki co tak: