czesc.
od jakiegoś czasu próbuje zrobić wstęgę Mobiusa za pomoca freegluta.
powinno byc takie cos:
mam takie:
for (double a = 0; a < 2 * PI; a += 0.2)
{
for (r = -1; r <= 1; r += 0.5)
{
glBegin(GL_LINE_STRIP);
x = cos(a) *(2 + (r / 2 * cos(a / 2)));
y = sin(a) *(2 + (r / 2 * cos(a / 2)));
z = r / 2 * sin(a / 2);
glVertex3f(x, y, z);
}
glEnd();
}
for (r = -1; r <= 1; r += 0.5)
{
for (double a = 0; a < 2 * PI; a += 0.2)
{
glBegin(GL_LINE_STRIP);
x = cos(a) *(2 + (r / 2 * cos(a / 2)));
y = sin(a) *(2 + (r / 2 * cos(a / 2)));
z = r / 2 * sin(a / 2);
glVertex3f(x, y, z);
}
glEnd();
zdaje sobie sprawe ze powinno byc zrobione za pomoca gl_quads
ale nie mam pojecia jak ;oo
- ten fakt, ze sie nie laczy ;/
ktos ma moze jakies sugestie?