chciałem zrobić coś takiego ze wyszukuje w pętli w jednym wektorze najmniejsza liczbę, wpisuję ją do drugiego wektora, usuwam z pierwszego wektora wyszukana liczbę, ustawiam iterator na początek i przeszukuje od nowa pomniejszony wektor
#include<iostream>
#include <vector>
using namespace std;
int vmin;
int main()
{
vector < int > daneDoSort;
vector < int > posortowane;
vector < int >:: iterator pmin;
vector <int>:: iterator it;
daneDoSort.push_back(3);// itd - załadowanie danych do vectora
for (int j=0; j<daneDoSort.size(); j++)
{
for(vector <int>:: iterator it=daneDoSort.begin(); it!=daneDoSort.end(); it++)
{
if (*it<vmin)
{
vmin=*it;//tu przytrzymuje wartość minimalną
pmin=it;//a tu chciałbym mieć wskaźnik na tą wartość w wektorze by móc ją potem usunąć
cout <<&it<<endl;//pomocniczo chce wyświetlić adresy elementów wektora
}
}
posortowane.push_back(vmin);//wstawiamy najmniejsza w danej iteracji wartość do wektora posortowane
cout<<*it<<endl;
w pętli wyświetla poprawnie wartości wektora, natomiast cout<<&it<<endl
wyświetla kilka razy ten sam adres chyba początku wektora. Jak odwołać się potem do elementu o znalezionym adresie aby go usunąć?
PS przepraszam za wcześniejsze niekompletne wpisy