Dlaczego wyswietla i dodaje mi inną liczbę niż ta, ktorą wpisuję?

0

Gdy dodaje na stos wylosowane liczby, to mi dodaje, więc metoda utworz_stos_Click działa poprawnie. Jednak gdy wpisuję kolejną liczbe np. 3 albo inną (to mało ważne), to program dodaje mi jakąś zupełnie inną wylosowaną z chmur. Dlaczego?

private void utworz_stos_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            int wylosowany_element_stosu;
            
           dolna_granica_stosu_int = Convert.ToInt32(dolna_granica_stosu_txb.Text);
            gorna_granica_stosu_int = Convert.ToInt32(gorna_granica_stosu_txb.Text);
            wielkosc_stosu = element_losowy.Next(dolna_granica_stosu_int,gorna_granica_stosu_int);
            
            
            komunikat_o_utworzeniu_stosu.Text = Stos.czy_utworzono_stos(wielkosc_stosu);
            for (int i = 0; i < wielkosc_stosu; i++)
            {
                wylosowany_element_stosu = element_losowy.Next(dolna_granica_stosu_int, gorna_granica_stosu_int);
                Stos.Push(wylosowany_element_stosu);
                Stos.CopyTo(tablica_stosu,i);
                wyswietl_stos.Text += tablica_stosu[bs_i].ToString(); 

            }
        }

        private void dodaj_do_stosu_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            wyswietl_stos.Text = "";
            komunikat_czy_dodano_do_stosu.Text = "";
           liczba_do_polozenia_na_stosie_int = Convert.ToInt32(liczba_do_polozenia_na_stosie.Text);
            Stos.Push(liczba_do_polozenia_na_stosie_int);
            komunikat_czy_dodano_do_stosu.Text = "Dodano liczbę";
            
            for (int i = 0; i < bs_Stos.Count;i++)
            {
                
                
               wyswietl_stos.Text += tablica_stosu[i].ToString();

            }
        }
        
 
0

Jak na moje oko brakuje Stos.CopyTo(tablica_stosu,i);

0

Tak to jakoś zrobiłem.

            dolna_granica_stosu_int = Convert.ToInt32(dolna_granica_stosu_txb.Text);
            gorna_granica_stosu_int = Convert.ToInt32(gorna_granica_stosu_txb.Text);
            wielkosc_stosu = element_losowy.Next(dolna_granica_stosu_int,gorna_granica_stosu_int);
            public Stack<int> Stos = new Stack<int>(wielkosc_stosu);
 
1
foreach(int value in Stos)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1