Chciałbym trzymać dwa obiekty które mają position & velocity na stałej odległości od siebie powiedzmy 200px. Coś jak DistanceJoint w Box2D. Nie chcę ładować w to całego silnika fizyki
tym bardziej ze te obiekty to punkty (1px) a nie figury. Jest bardzo mało artykułów na ten temat a source box2D jest zbyt skomplikowane zeby podpatrzyć jak to działa.
http://www.wildbunny.co.uk/blog/2011/04/06/physics-engines-for-dummies/ Dzięki temu(na samym dole art.) udało mi się sklepać podstawy, jednak to co otrzymałem nie można nazwać stałą odległoscią. Przede wszystkim impulsy są zbyt silne i nie wiem jak mam obliczyć odpowiednie. Dodatkowo rozwiązanie z artykułu kieruje każdy z punktów na przeciwny nie zważywszy
na ich velocity przez co jeśli A ma vel = 0 i zmanipuluję vel B, B jest mimo wszystko ciągnięte z powrotem. Wiem ze to co napisałem to wypociny bez konkretów ale siedzę nad tym dobre parę godzin i kończą mi się pomysły..