Tworzenie responsywnego GUI w Unity

0

Witam,napisałem w Unity proste GUI,które składa się na parę Boxów,parę labelów i to wszystko o konkretynych rozmiarach.
Niestety po zmienieniu rozmiaru ekranu,moje GUI się po prostu rozjeżdża,gubiąc po drodze labele i 30 boxów.
Jak sprawić, by to GUI było "responsywne" i dopasowywało się do ekranu ?

1

Trzeba wykorzystać wymiary znormalizowane. Czyli operujesz na procentach, a nie na pikselach:
http://mwin.pl/unity3d-quicktip-8-zrobic-skalowalne-menu/

0

Co znaczy identycznie? Właśnie normalizacja powinna zapewnić responsywność menu. :)

0

@Xingu tylko ze wklepalem twoj skrypt i sprawdzilem wynik przed i po normalizacji i jest identycznie.

0

A są już jakieś efekty twoich wdrożeń? Pochwalisz się?

0

@zelazo,tyle że póki co moja "responsywność" opiera się na prostych obliczeniach, które nie są doskonałe.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1