Witajcie.
Z nudów pisze sobie takie coś na kształt prostej gierki konsolowej. Staram się na podstawie inicjatywy ustalić kolejność. Chodzi o to jak da się to zrobić łatwiej i ładniej ponieważ mam wrażenie, że to jak zrobiłem nie jest dobrze.
private RoundOrder initiativeCoparision(Creature c1, Creature c2) {
RoundOrder order = new RoundOrder();
//porównuje inicjatywe a wypadku takiej samej ustala losowo
if(c1.getInitiative()==c2.getInitiative()){
if(r.nextBoolean()){
order.first=c1;
order.second=c2;
}else{
order.first=c2;
order.second=c1;
}
}
else if(c1.getInitiative()>c2.getInitiative()){
order.first=c1;
order.second=c2;
}else{
order.first=c2;
order.second=c1;
}
// Mam wrazenie ze te ify nie wygladaja ladnie
return order;
}
//Oraz nie wiem czy nie kombinuje zabardzo z osobnym obiektem który ma w sobie trzymać kolejnosc
private class RoundOrder{
private Creature first;
private Creature second;
}
Pozdrawiam ;)
poprawienie tytułu wątku - furious programming