Witam
Napisałem taki oto kod
void Weapon()
{
weapon_x = player_x;
weapon_y = player_y;
int weapon_x2 = weapon_x + 1;
if ( GetAsyncKeyState ( VK_SPACE ) && p_tex == 16 )
{
if (map[weapon_y][weapon_x2] == ' ')
{
for (weapon_x=player_x; weapon_x < player_x + 15; weapon_x++)
{
map[weapon_y][weapon_x] = 'f';
// Sleep(10);
// map[weapon_y][weapon_x] = ' ';
}
}
}
}
Według pętli 'for' obiekt powinien się przesuwać przy każdym jej "obrocie", niestety tak się nie dzieje, a mój obiekt oznaczony 'f', nie przesuwa się, a kopiuje i pokazuje się we wszystkich 15 miejsach od punktu 'player_x'.
To jest pierwszy problem z którym nie wiem jak sobie poradzić, drugi jest prostszy otóż chodzi o to co jest oznaczone komentarzem, wziąłem pod uwagę że kod jest wykonywany od góry do dołu, więc najpierw powinien zostać wyświetlony obiekt 'f', a po 10 sekundach powinien zniknąć (zastąpiony ' '). Zamiast znikać po 10 sekundach w ogóle się nie wyświetla, więc co robię źle?
Byłbym bardzo wdzięczny za objaśnienie gdzie popełniłem błąd i na czym on polega.
PS. korzystam z iostream i windows.h.