Jaki wybrać język?

0

Chcę napisać niedużą aplikację (na użytek własny i znajomych) która będzie pobierała informacje ze strony WWW i będzie je wyświetlała na ekranie monitora w czasie jak będę grał w grę. Istotne jest to iż wyświetlane informacje (w formacie tekstowym) muszą być widoczne w tym samym czasie gdy będę grał w dowolną grę w trybie pełnoekranowym.

W jakim języku będzie najłatwiej, głównie chodzi po pobieranie treści z WWW oraz wyświetlanie ich w tle podczas grania, dodatkowo miło by było gdyby w przyszłości dało się tę aplikację przenieść na androida nie koniecznie pisząc wszystko od nowa.

0

Potem zabawa z androidem? Java.
Wystarczy ci na kompie? Python.

Oczywiście to tylko moja sugestia.

0

Do takich pierdół wybierz ten, który znasz bardzo dobrze.

0

Problem jest w tym iż w żadnym języku póki co nie wiem jak poradzić sobie z wyświetleniem czegoś co będzie widoczne gdy na pełnym ekranie jest jakaś gra odpalona, reszta to dość prosta sprawa w większości językach jakie znam

0

To nie kwestia języka tylko API graficznego, DirectX albo OpenGL, raczej ten pierwszy. Zdecydowana większość języków oferuje do nich dostęp.

0

A nie wystarczy samo WinApi? Zdaje się, że jest opcja, by okno było zawsze na wierzchu.

0

Jak oczekujesz odpowiedzi: "wybierz jezyk XXX bo mi sie podoba YYY", to luz moge napisac, ze python bo ladnie sie koloruje na tym forum (lol)
Jesli natomiast chcesz sie dowiedziec, w czym bedzie Ci wygodniej to napisac, to poczytaj o tych jezykach, popatrz na przyklady, poszperaj w dokumentacji...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1