Jestem dość początkujący i nie do końca rozumiem WinApi. Otóż mam tego typu problemem, że nie potrafię przesłać pliku z jednego ko komputera na drugi, próbowałem wczytać plik to zmiennej, a potem przesłać zmienną jako tekst. Niestety, przy większych plikach powstawały błędy. Kod projektu niestety zaginą...
W googlach szukałem, ale wszystkie programy używały Tform i innych okienek, które chyba nie działają w Dev C++. Z innych źródeł nic nie zrozumiałem. Wiem, że głupio prosić o gotowy rozwiązanie, ale kompletnie tego nie rozumiem.
0
0
Ja robiłem komunikator na socketach, ale w BCB, to trochę inna bajka. A jak chcesz w WinSock, to chyba podobnie. Tworzysz strumień danych, wklepujesz do niego strumień danego pliku i w socketach w Builderze jest metoda
SendStream(TStream * AStream)
. Poszukaj w WinSock czegoś podobnego i zrób na wzór tego. Czyli z np. klienta dajesz SendStream, a na serwie ReceiveStream.
0
Do zrozumienia socketów nie potrzebujesz WinApi. Masz dwie funkcje do wysyłania danych: send() i recv(). 100% bezpieczne są bodajże do 512 bajtów i wysyłając więcej bajty mogą zwyczejnie nie dotrzeć, dlatego musisz opracować jakiś swój protokół przesyłu bądź skorzystać z już istniejących (na przykład FTP).