To czego szukasz to implementacja websocket w RN. Proste jak budowa cepa. Kiedyś całe gry multiplayer robiłem w RN, z rolami administratora itp.
Stawiasz w garażu starego kompa. Kupujesz stały adres IP za 5pln w orange. Robisz na nim serwer z websocket + najlepiej jakims restem do panelo logowania itp.
Robisz aplikacje webową łączącą się z websocket. Dodajesz do RN mozliwosć łączenia się z websocket. Musisz też zrobić jakiś system dopasowania 2 stron do siebie, tj. w panelu webowym pracownicy muszą widzieć wszystkie osoby polaczone z serwerem websocket i móc przesyłać na serwer websocket wiadomości, które dalej będą przesyłane do tych biednych uzytkowników RN.
Ogólnie z tego co masz do zrobienia to w RN jest jakieś 10% i raczej sprowadza się do tego, że npm robi brrr... i mozesz łączyć się z websocket.
Edit: Jak pierwszy raz piszesz serwer websocket to polecam nodejs, bo jak piszesz w RN, to chyba umiesz zrobić brr... przy pomocy npm.
Edit 2: Musisz znać przyszłą skalę produktu, bo jeżeli jest ona duża, to wiadomo, wtedy robisz wtedy wiele serwerów websocket, ale takich szczególików nie pisałeś + zakładam, że jak mają programistę, który nigdy nie robił WS, to raczej nie jest to facebook :D (zrobienie chata to chyba pierwsza z zabaw, którą się robi ucząc kodować).