Adres na fakturze VAT oraz na umowie b2b

0

Cześć,

Przechodzę na b2b. Słyszałem, że nie trzeba podawać adresu siedziby na wniosku zakładając firmę.
Jaki adres w przypadku braku stałego miejsca wykonywania działalności podawać na fakturze VAT?
Zamieszkania (taki sam jak korespondencyjny) czy zameldowania?
Te same pytanie mam jaki adres podać do przygotowania umowy b2b dla kontraktorni?

Dzięki

5

Zameldowania nikogo już w zasadzie nie interesuje. Urząd interesuje najbardziej ten adres pod którym może zrobić kontrolę że firma nie jest na słupa czyli że cię tam znajdą. Drugi ważny adres dla nich to adres pod którym mogą robić kontrolę dokumentów. Jak masz dokumenty u księgowej to idą z tym do księgowej. Jak u siebie to ida do ciebie

BTW możesz też zapytać w urzedzie (np telefonicznie) jaki chcą adres :D Wbrew stereotypom urzedniczki starają się być pomocne chociaż czasem ich logika jest nie do ogarnięcia XD

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1