Praca jako junior na 1.5 etatu

0

Powiedzcie mi, czy warto wziąć dodatkową pracę na 0.5 etatu. Aktualnie mam 2 msc expa jako angular dev, wcześniej pracowałem jak dev tylko głównie bazy. Czy po pracy bardziej poswiecac czas na nauke, czy tej dodatkowej pracy. Z frontu mam dużo do nauczenia, samego angulara i nie tylko.

4

Poczytaj o wypaleniu zawodowym i sam zdecyduj.

2

Sam sobie musisz na to odpowiedzieć jak wolisz spędzić czas i jak bardzo potrzebne ci są te pieniądze.

7

Jeżeli spojrzeć długofalowo, to lepiej by się opłacało wykonywać dobrze swoje obowiązki, jakoś rozwijać w domu przez ten czas, a po jakimś czasie poprosić o podwyżkę albo zmienić pracę na bardziej płatną. A programiści potrafią zwiększać zarobki o kilkaset procent w ciągu swojej kariery, czyli to da ci o wiele więcej niż 1,5 etatu jako junior (co wydaje się raczej krótkofalową opcją i nastawioną na zwiększenie zysku tu i teraz, a nie jak plan na karierę).

3

Uważam dokładnie jak @LukeJL. 1,5 etatu jest bardzo krótkowzroczne. Robiąc swój własny startup/projekt/bloga w ramach tego 0,5 etatu możesz zawsze wziąć wolne albo przećwiczyć po godzinach pracy jakieś fajniejsze narzędzia, które miałeś w pracy. W pracy jest z reguły mało czasu na naukę, musisz dowozić konkretne rzeczy, a nie rzeczy, które lubisz robić. No i jak tutaj znaleźć lepszą pracę skoro zawsze jesteś w pracy i nie masz kiedy pouczyć się na rozmowę albo doczytać książkę?

0

To zalezy, czy Twoje plany odnosnie wykorzystania wolnego czasu wezma w leb w wyniku braku samodyscypliny co efektywnie oznaczac bedzie, ze przesrasz ten czas czy moze masz wystarczajaca motywacje do dzialania i wykorzystasz ten czas na nauke i samorozwuj.
W przypadku pierwszej opcji opcja wziecia dodatkowej pracy jest rozsadniejsza bo konsumujesz czas zwiekszajac swoje doswiadczenie przynajmniej w teorii.
W przypadku drugiej opcji poszerzasz i zglebiasz swoja wiedze co moze ale nie musi przelozyc sie na ciekawsze oferty a za nimi idace wieksze pieniadze.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1