Benefity w umowie

Odpowiedz Nowy wątek
2019-01-01 23:43
0

Czy w umowie na UoP spisywane są wszystkie benefity jakie pracownik otrzyma mam na myśli Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie itd? Co jeśli chciałbym z czegoś zrezygnować, czy dostanę wtedy odpowiednio wyższe wynagrodzenie?

Pozostało 580 znaków

2019-01-02 00:10
1

Nie jestem na UoP to nie wypowiem się czy są spisywane tam wszystkie benefity. Zwykle jest tak że pracodawca opłaca np. 80% benefitu a pozostałe 20% ty. Więc przy rezygnacji po prostu dostaniesz tą twoją cześć. Wątpię by zrezygnowanie z benefitów jakoś mega powiększyło wypłatę ;) taki multisport to zwykle wydatek kilkudziesięciu PLN

Pozostało 580 znaków

2019-01-02 00:25
0

Nie spotkalem sie jeszcze z opcja zwiekszenia pensji kosztem rezygnacji z benefitow. Zwykle dostajesz to 'gratis'. Pracodawca i tak za to placi. Osoba +/- nie robi to roznicy. Co do ubezpieczenia raczej bedzie ta sama zasada (kto normalny rezygnuje z ubezpieczenia?)


"Trolling is a art"

Pozostało 580 znaków

2019-01-02 07:44
0

Pracodawca raczej nie da ci opcji zrezygnowania z benefitów takich jak Multisport.
Benefity są po to, abyś się przywiązał do firmy i miał większe opory przed odejściem. Efekt jest dużo silniejszy niż finansowy koszt. Gdyby było inaczej, to sam dałby ci większą pensję i nie marnował czasu na załatwianie wszystkiego.
Multisport = 150 miesięcznie.
W razie kryzysu benefity można obciąć, a pensji nie.

Pozostało 580 znaków

2019-01-04 22:02
0

To tak nie działa. Firma ma umowę grupową na jakieś benefity i kosztuje ich to znacznie mniej niż kosztowałoby to Ciebie indywidualnie. Chciałem tak zrobić przy przejściu na b2b (mamy pakiet benefitów 400zł do wykorzystania na platformie). Niestety nie udało się i tłumaczyli mi to w ten sposób, że mają na to osobny budżet, konkretną umowę, procedury itp. Wiesz - korpo ;)

Pozostało 580 znaków

2019-01-08 04:19
Czarny Krawiec
0

Benefitów jak prywatna opieka medyczna albo Multisport czy ubezpieczenie grupowe nie widziałem jeszcze jako podpunkty w umowie, tam gdzie je spotkałem były opcjonalne - pracownik może się dopisać płacąc czasem część kosztów, czasem tylko podatek dochodowy. Nie słyszałem też o wymianie "nie używam to dajcie więcej kasy" - pracodawca i tak ma jakąś umowę ramową, więc nieużywanie przez jedną osobę nie zmienia im za bardzo kosztów, raczej takie wliczanie/niewliczanie rzeczy do pensji by generowało koszty.
Praca z domu albo podwyższone koszty uzyskania przychodu, które niektórzy traktują jako benefity, pojawiają się w umowach, ale raczej ze względów prawno-podatkowych niż dla dobrego samopoczucia pracownika.

Jeśli za swoją pracę potrzebujesz więcej pieniędzy na konto - masz zawsze opcje pogadania o podwyżce albo szukania innej pracy. Czasem zmiana pracy na identycznie płatną może zakończyć się zwiększeniem realnego dochodu (jak np. nie musisz płacić za dojazd albo nie możesz pracować za dużo z domu i rachunki za prąd są nagle mniejsze). Już nie wspominając o przejściu na B2B.

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0