Hej,

Mam problem z projektem który aktualnie robię.
Trochę bardziej rozbudowana gra w kółko i krzyżyk.

To co mi obecnie nie działa to funkcja zmieniająca zmienną isGameEnd z false na true. W samej klasie "AddWins" w której dzieje się funkcja, console.log pokazuje zmienioną wartość natomiast w klasie nadrzędnej ta wartość w dalszym ciągu wskazuje na false.
Dodam jeszcze, że inne wartości które są zmieniane w tym samym momencie co isGameEnd normalnie w tej klasie nadrzędnej są zmienione.
Mam nadzieję, że dobrze to wytłumaczyłem 😕

Link: https://github.com/bartokrol/TicTacToe

Byłbym wdzięczny jakby ktoś zerknął do kodu i powiedział co robię źle bo też możliwe, że nie do końca zrozumiałem ostatnio rozrzucenie kodu na większą część modułów.
Ciąglę się uczę JS więc prosiłbym o niezbyt ostrą krytykę 😛

Z góry dziękuję,
Pozdrawiam