tomepaw lub ktokolwiek inny - mam taką uprzejmą prośbę jeszcze, bo chciałem przetestować czy działa.
Postępowałem wg wskazówek, ale jakoś nie wyszło, sam kod nie zwraca błędu, po prostu nie działa.
W sumie cały kod, wrzucony jest bezpośrednio na scenę główną do 1 klatki.
Zamieszczam plik .fla. z komentarzami co jest czym. Mógłbyś zerknąć i powiedzieć co jest źle?
Albo poprawić i wstawić (to już bym się raczej zorientował w czym rzecz).
Wstawiam jako. rar, gdyż .fla nie jest akceptowany.
Mam jeszcze jedno pytanie. Chciałbym wyłączyć pole tekstowe po naciśnięciu przycisku, nie zrobić by było przezroczyste tylko je dezaktywować, nie wiem nawet czy tak można. Dokładniej chodzi o miejsce:
nazwa_przycisku.onRelease = function() {
switch(tmp)
{
case 1:
//jakaś akcja
case 2:
//jakaś akcja
default:
//jakaś akcja
//itd...
}
}
W miejscu '//jakaś akcja' na początku chciałem zrobić _root.gotoAndStop("a")
.
No bo chce się odpływać do etykiety klatki na której jest pole tekstowe, i chodzi o to, że tymi przyciskami chce zmieniać pola tekstowe, które są na sobie i zamiast nieelegancko wielu przesunięć w klatkach, by się nie nakładały na siebie te pola tekstowe to wymyśliłem, że wszystkie byłby w tej samej kolumnie, czyli niby się nakładają, ale po wybraniu jednego przycisku, wszystkie prócz jednego pola tekstowego się dezaktywują, a aktywuje się to jedno odpowiadające. Czyli w danym case wyglądałoby to mniej więcej tak (przedstawiając w meta kodzie):
case1:
{
dezaktywuj pole tekstowe 2;
...
dezaktywuj pole tekstowe n;
aktywuj pole tekstowe 1;
_root.gotoAndStop("a")
}
Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam za kłopot, związany z moimi zawiłymi pomysłami. Ale priorytetowe dla mnie jest zrealizowanie pierwotnej idei, to już jest taki miły i estetyczny dodatek.