Mam kilka zgloszonych bledow o klient cisnie, a ja nie wiem jak problem zdebugowac i ew. naprawic.
Dlatego prosba, moze ktos sie spotkal z czym podobnym.
Sciezka odtworzenia problemu:
- Wchodzimy na https://fr.jbl.com
- Dodajemy dowolny produkt do koszyka (np. https://fr.jbl.com/equipment-audio-de-salon/JBL+Bar+5.1.html?dwvar_JBL%20Bar%205.1_color=Black-EMEA-Current )
- Przechodzimy na checkout https://fr.jbl.com/checkout
I tutaj pojawia sie problem z wypełnieniem obowiązkowego pola * Numéro de téléphone portable (telefon)
Ludzie zgłaszają, że nie mogą podać numeru telefonu i przejść od kolejnego kroku.
Są to zgłoszenia w 99% na Desktop Mac (nie jest też ich dużo, ale...)
Sam próbowałem na iMacu, poszło bez problemu.
Ktoś ma jakiś pomysł?