okno dialogowe, przelaczanie miedzy oknami, pasek systemowy

Odpowiedz Nowy wątek
2006-09-13 15:32
dako
0

witam

mam pewien problem, jesli macie chwilke to przeczytajcie i pomozcie jesli cos wam przychodzi do glowy...

Po zwinieciu ramki JFrame do paska, klikam na ikonke na pasku aby wyswietlic ponownie ramke. W tym momencie wyswietlam sobie rowniez okno modalne JDialog, ktore ustawilem zawsze na wierzchu.

Tak wiec widok jest nastepujacy, stale niezmienialne okno dialogowe, nad ramka. Niestety kiedy klikam na inna ikone na pasku zadan np. Outlook , to ta aplikacja wskakuje pomiedzy okno dialogowe a ramke i mi ja przyslania.

Chcialbym zeby ramka byla tuz za oknem dialogowym, przyklejona do niej jak lep, a kazda inna aplikacja ktora uruchomie w ostatniej warstwie, za nimi. Czy ktos mi moze cos doradzic? Czy da sie woogole ten problem rozwiazac?

pozdrawiam

PS Mam inne rozwiaazania, nie stosujac 2 osobnych okoien, okna dialogowego i ramki, ale nie chce nic sugerowac, bo to rozw. odpowiada mi najbardziej.
Watek poruszylem rowniez na http://www.jdn.pl/jdn-faq#comment-2071

Pozostało 580 znaków

2006-09-23 00:31
0

Pierwsza ramka też powinna być ustawiona w tryb zawsze na wierzchu.


Pozostało 580 znaków

2006-09-30 01:16
0

Robiłem tak wcześniej, ale z tego co pamietam to przysłaniało mi okienko dialogowe. Moze jescze jakies sugestie?

Pozostało 580 znaków

2006-10-05 19:37
0

hmm ja bym pokombinowal z setModal(), setAlwaysOnTop() ORAZ z polozeniem komponentow czyli ZOrder, po za tym upewnij sie, ze JDialog otrzymal w konstruktorze Twoja ramke, a nie null
pozdrawiam

Pozostało 580 znaków

2006-10-19 11:06
0
eximius napisał(a)

hmm ja bym pokombinowal z setModal(), setAlwaysOnTop() ORAZ z polozeniem komponentow czyli ZOrder, po za tym upewnij sie, ze JDialog otrzymal w konstruktorze Twoja ramke, a nie null
pozdrawiam

Hej!

Mialem troche namieszane w tym kodzie :], ale juz uporalem sie z tym probemem. :) Opcje setModal dla JDialog mialem ustawiona, ale poniewaz nie robilem tego przez konstruktor, tak jak wspomniales, to JDialog otrzymywal null zamiast ramki. Jak juz to zrobilem to musailem jeszcze dodac (do JDialog i JFrame) setAlwaysOnTop(). Wtedy nic tego nie przysloni i nic nie wskoczy pomiedzy. Teraz juz nie popelnie tego bledu [glowa]

Dziki za rade! ;) Pozdrawiam.

dako

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0