jMonkeyEngine - pobieranie trójkątów z obiektu 3D

0

Witam,
niestety dopiero zaczynam zabawę z jMonkeyEngine i mam pytanie. Potrzebuję zrobić taki myk, by po zaimportowaniu obiektu 3D mieć dostęp do wszystkich trójkątów tworzących ten obiekt. W jaki sposób można to zrobić ?

Jak wcześniej pisałem program to (oczywiście klasy inaczej się nazywały):

  1. stworzyłem klasę Punkt
  2. stworzyłem klasę Trójkąt
  3. zaimportowałem obiekt 3D z formatu STL tak że miałem dostęp do każdego trójkąta (wiedziałem gdzie są punkty).

Jak to zrobić w jMonkeyEngine ? Zgodnie z ich tutorialem pobieram obiekt do klasy Spatial, ale w dokumentacji nie ma nic poza getTriangleCount(). Wiem też że jest klasa Triangle. Proszę o drobną pomoc.

0

Tu jest jakiś wątek: http://jmonkeyengine.org/groups/general-2/forum/topic/get-all-triangles-in-a-node/ zobacz czy ci to zadziała.

0

Zapomniałem że oni mają forum. Skupiłem się na tutorialach i dokumentacji i zapomniałem o oczywistym. Z drugiej strony wole niektóre zagadnienia omawiać po polsku tym bardziej że zaczynam dopiero zabawę z jME.

Sprawdzę i dam odpowiedź, niestety nie dziś bo w podróż jadę. Pozdrawiam

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1