Kolory obiektu 3D z Blendera

0

Witam. Kiedy wyeksportuję obiekt w Blenderze 3D, zmienia mi kolory. Poniżej oto przykład.

Tak jak ma być:
https://zapodaj.net/dac3f87453bd1.png.html

Po wyeksportowaniu do formatu .fbx:
https://zapodaj.net/afa1ef3e980a7.png.html

1

może to kwestia światła? Ten drugi ludek jest wyraźnie ciemniejszy...

poza tym... w jaki sposób tworzysz materiały w Blenderze? Może używasz niekompatybilnych materiałów? (miałem taki problem, jak eksportowałem to glTF, że nie wszystkie materiały się prawidłowo wyeksportowały)

Po wyeksportowaniu do formatu .fbx:

I jakim programem odpalasz? Co chcesz docelowo osiągnąć?

0

Wcześniej jak eksportowałem, robiłem tak samo, nie było problemu. Tak ten drugi właśnie jest nie taki jak trzeba 😁.
Wchodzę w Blenderze w Material Properties, zaznaczam część ludka którego chcę pokolorować i daję "assign".

Odpalam przez przeglądarke 3D Windowsa
Wrzucam ten fbx do Unity oczywiście. 😃

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1