Witam. Kiedy wyeksportuję obiekt w Blenderze 3D, zmienia mi kolory. Poniżej oto przykład.
Tak jak ma być:
https://zapodaj.net/dac3f87453bd1.png.html
Po wyeksportowaniu do formatu .fbx:
https://zapodaj.net/afa1ef3e980a7.png.html
Witam. Kiedy wyeksportuję obiekt w Blenderze 3D, zmienia mi kolory. Poniżej oto przykład.
Tak jak ma być:
https://zapodaj.net/dac3f87453bd1.png.html
Po wyeksportowaniu do formatu .fbx:
https://zapodaj.net/afa1ef3e980a7.png.html
może to kwestia światła? Ten drugi ludek jest wyraźnie ciemniejszy...
poza tym... w jaki sposób tworzysz materiały w Blenderze? Może używasz niekompatybilnych materiałów? (miałem taki problem, jak eksportowałem to glTF, że nie wszystkie materiały się prawidłowo wyeksportowały)
Po wyeksportowaniu do formatu .fbx:
I jakim programem odpalasz? Co chcesz docelowo osiągnąć?
Wcześniej jak eksportowałem, robiłem tak samo, nie było problemu. Tak ten drugi właśnie jest nie taki jak trzeba .
Wchodzę w Blenderze w Material Properties, zaznaczam część ludka którego chcę pokolorować i daję "assign".
Odpalam przez przeglądarke 3D Windowsa
Wrzucam ten fbx do Unity oczywiście.
tu jakiś podobny problem widzę ktoś ma:
https://blenderartists.org/t/model-color-darkens-when-exporting-to-fbx-file/1272566/3