Wybór biblioteki Java - migracja z ActionScript

0

Witam, mam zadanie przyswoić sobie Javę pisząc dosyć prostą grę 2D na zaliczenie. Programowałem trochę w c++, oraz bardzo dużo obiektowo w ActionScript w wersji trzeciej. Szukam biblioteki (o ile nie istnieje API defaultowe) która by posiadała niektóre cechy flasha:
DisplayTree: analogie do DisplayObject/-Container, Sprite, blendMode, alpha
automatyczne zarządzanie framerate
osługa zdarzeń analogiczna mySprite.addEventListener( Event.ENTER_FRAME, listener);
Transitions - analogia do green sock tweening Platform (TweenMax)
API do tworzenia wektorów w stylu SVG, obsluga HitTestObject, HitTestPoint

-dostępna za free

edit: czy dobry trop mam jeśli myślę o JavaFx? piszą że to jest konkurencja fla Flexa

0

Slick2D - oparte o LWJGL (OpenGL)
LibGDX - framework na pc i androida oparte o OpenGL ES

Zresztą na zaliczenie to byś mógł to napisać w czyste JavieSE, bo te wszystkie bajery, których sobie życzysz za free, można osiągnąć w Java2D...

0

hmmm... JavaFx bardzo mi przypomina Flex chyba warto poświęcić więcej czasu dla tej technologii niż tylko na zaliczenie <ambicja> :)

0

Przejrzyj JavaFX 2.0.2.
Jest w miarę ciekawa, tak jak AS3 zabiera tobie dużo z głowy.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1