Aplety sieciowe: Java + HTTP

0

Witam,
napisałem applet - grę, w którą można grać przez sieć. Oczywiście zaimplementowałem też serwer.
Chciałem wrzucić applet na stronę, aby można było grać przez Internet - coś podobnego jak Kurnik.pl
I teraz moje pytanie? W jaki sposób uruchomić serwer Javy na serwerze HTTP?
Domyślam się, że na darmowym hostingu nic nie zrobię.

Proszę o pomoc i wskazówki.
Pozdrawiam

0

Jest darmowy hosting obciętej Javy bez reklam. Nazywa się Google App Engine for Java.

0

Na gry to sobie musisz serwer dedykowany znaleźć... albo kogoś z dobrą siecią i chęciami...

0

Aplikacja jest efektem projektu. Także nie ma za dużych wymagań, jedynie na potrzeby zaliczenia i zademonstrowania, że działa.
A co oznacza "obcięta Java"?

0

Nie wszystkie klasy ze standardowego zbioru Javy SE 6 są dostępne. Sporo ograniczeń z powodów bezpieczeństwa (generalnie nie można korzystać z portów innych niż HTTP + XMPP + chyba coś tam jeszcze, manipulować bajtkodem w locie) oraz rozproszenia architektury (nie wolno tworzyć wątków, zapisywać plików - zamiast tego jest BlobStore, baza danych nie jest relacyjna).

Mimo tego mnóstwo sporych frameworków webowych i niewebowych działa na App Engine po lekkim dostrojeniu.

0

A wiecie może jak się tym obsługiwać?
Bo nie ogarniam jak tego użyć.

0

A dokładniej?

Aby założyć konto musisz chyba podać swój nr komórki i dostać SMS z hasłem.

Wysyłanie aplikacji odbywa się poprzez ichniejszy skrypt appcfg, ewentualnie możesz pomóc sobie jakąś wtyczką do IDE, pamiętam że do NetBeans jakaś jest i działała nawet. Do Eclipse jest nawet oficjalna chyba. Na googlowej stronie jest kilka przykładów aplikacji.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1