Gra w zycie

0

W kwestii formalnej:

  1. Błąd w nazwie jest celowy zamierzony i proszę tego nie poprawiać
  2. Pewnie na forum było już wiele fajnych pomysłów w stylu mam fajny pomysł na grę ktoś chętny do pomocy ??
    tutaj tak nie jest.

No dobra a teraz do rzeczy na bazie poradnika :
http://peter.modzelewski.googlepages.com/INVADERS.PDF
bardzo dobrego z resztą.
Ja nieco tam pozmieniałem i tak z gry w stylu zabij złośliwych kosmitów powstała gra w stylu simsy.

Ja traktuje to jako taką wprawkę w programowaniu tym niemniej gra jest w jakims stopniu ukończona i można sobie "podhodować własne robaki"
Pracę nad grą z mojej strony są ukończone, oczywiście można tam zrobić dużo więcej ale po prostu z braku czasu projekt zarzucam na czas bliżej nieokreślony.
Oczywiści źródła są dostępne i można je modyfikować wedle własnego uznania, dodawać nowe funkcionalności i co tam się będzie podobało tak w ramach nauki programowania.
Poza tym jeśli ktoś będzie miał pomysł "napiszmy grę mam fajny pomysł" będzie go można zawsze tu podesłać żeby zobaczył na co się porywa ...
Dodam tylko że w planach mam pisanie gry kółko i krzyżyk przez sieć też w ramach nauki programowania, termin publikacji projektu bliżej nieznany z powodu braku czasu.

Źródła dostępne pod adresem :
http://www.speedyshare.com/153942421.html
całość na licencji GNU.

Krótki opis gry :
od początku mamy 3 jaja(takie białe kropki) z jaj po pewnym czasie wykluwają się nasze robaki(żółte mrugające plamy), robaki można przemieszczać po planszy wystarczy kliknąć wybranego robaka i kliknąć gdzie ma iść po pewnym czasie robaki zrobią się głodne (wtedy nie można ich przemieszczać) można to stwierdzić klikając robaka wtedy te zielone paski na dole "ożyją" kiedy robaki są głodne zaczną szukać jedzonka (takie zielone plamy),
kiedy podejdą do krzaka zaczynają robić się najedzone a z krzaka ubywa jedzonka.
Co pewien określony czas krzaczki powiększają się i dochodzi im 200 jedzenia, ostatnią fazą rozwoju krzaka jest krzak z czerwonymi owocami po tej fazie krzak znika.
Każdy z robaków może być sprzedany wystarczy kliknąć symbol złota (takie żółte na dole), a następnie kliknąć robaka którego chcemy sprzedać, jeśli jednak się rozmyślimy należy kliknąć trzeci przycisk myszki. Robaki wraz z wiekiem tracą na wartości, a po osiągnięciu pewnego wieku zmieniają się w szkielet i znikają.

I z opisu to chyba wszystko tak z grubsza gra nie jest jakoś specjalnie skomplikowana.
W razie wątpliwości związanych z kodem oczywiście będę odpowiadał na tyle na ile pozwoli czas.

Nie pozostaje mi więc nic innego jak życzyć miłej hodowli :D

0

Przerzuć to wszytko do http://4programmers/java
Napisz ładny artykuł i opisz API.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1