Witam, moje pytanie jest podobne do Wybór technologii do projektu - jednak podobne nie znaczy takie samo :)
Otóż, sporo czasu spędziłem w WinForms (C#). Zainteresowałem się niedawno WPF - dosłownie ze 2h temu czytałem trochę o WinRT. Jestem troszeczkę rozbity - gdzie nie spojrzę ludzie piszą, że WPF taki nowoczesny, przyszłościowy etc. ALE wolniejszy niż WinForms. Z drugiej strony sieci słyszę głosy, że WPF nie ma wsparcia w interfejsie METRO (windows 8). Z kolei znowu WinRT to już nie WinForms (win32 api).
Zadanie mam w miarę proste, muszę przepisać od nowa program do obsługi firmy (CRM, mały magazyn, faktury/rachunki etc.) i dodać do niego parę funkcji. Pisałem go modułowo tzn. 1 DLL = 1 funkcja. I tak np. fvat.dll - wyświetla formę z listą faktur i możliwością dodania/edycji/usunięcia faktur.
Dodatkowo chciałbym dodać do programu jakieś ładne GUI (bez wodotrysków - ale jednak nie zwykłe WinForms).
Wszystko fajnie, jednak stanąłem przed problemem, którą technologię wybrać ? Pozostać przy WinForms ? Uczyć się WPF (bo przecież można stworzyć ładne GUI), czy WinRT (nie znam w ogóle chociaż bazuje na XAML więc chyba bliżej mu do WPF niż Win32).
Ogólnie w czym teraz opłaca się pisać, żeby program działał na wielu systemach ? Mam na myśli soft od M$ (xp-win8) - chociaż program napisany w C# można również uruchomić w linuxie, Mac mnie nie interesuje nawet.