Cześć,
Od razu nadmienię że jestem zielony w programowaniu :D.
Próbujemy zmodować grę Planescape Torment.
W ui.menu jest coś takiego:
text lua "Infinity_FetchString(jakikolwiek numer strref)"
ok, to się odnosi do strref.
Próbujemy wkleić inne stringi w dane miejsce interfejsu w grze, stringi takie jak: recordHelpString, characterInformationString - w podobny sposób jak FetchString...
Jak to zrobić? Czy jest możliwość?
recordHelpString odpowiada za różne statystyki bohatera (patrz załącznik).
Edit:
Debug console w grze, print_r(_G) wyrzuca też takie coś:
[characterInformationString] => table: 06831870 {
INFO: LUA: [1] => table: 08D6CA68 {
INFO: LUA: [1] => 39596
INFO: LUA: [2] => bestenemy
INFO: LUA: }
INFO: LUA: [2] => table: 08D6CA68 {
INFO: LUA: [1] => 41278
INFO: LUA: [2] => timespent
INFO: LUA: }
INFO: LUA: [3] => table: 08D6CA68 {
INFO: LUA: [1] => 41279
INFO: LUA: [2] => favspell
INFO: LUA: }
INFO: LUA: [4] => table: 08D6CA68 {
INFO: LUA: [1] => 41280
INFO: LUA: [2] => favweapon
INFO: LUA: }
INFO: LUA: }
Czy można tą tablice jakoś użyć, albo cokolwiek?
Jakiś sposób na usadowienie tych stringów, w inne miejsce gry musi istnieć.