Witam.
Moduję pewną grę która korzysta z pliku binarnego w którym trzymane są informacje o przedmiotach. Czy da radę jakoś zedytować ten plik by np dodać by gra wczytywała te dane w innej kolejności? Np zamiast: id, waga, atak było waga, id, atak?
o_O? Musiałbyś przerobić grę żeby tak czytała. Czy jest to możliwe? Teoretycznie tak.
Da się.
Ale proste, nie wiedząc jak, nie jest. Jaka to gra (i po co właściwie zmieniać tą kolejność wczytywania)? A przynajmniej, dostępna za darmo czy nie? Nie mając dostępu do plików (binarki i danych) o których mówisz trudno powiedzieć coś poza da się
.
Nie pisałem co to za gra bo znając życie usłyszę "O jezu dziecko neo" itp itd. Chodzi mi o klienta Tibii którego moduję (prywatny serwer i takie tam). I tak jest dostęp do obu plików. A potrzeba mi to do tego że jeżeli da się zrobić coś takiego to może i dałoby się zrobić też inne urozmaicenia. Jak dodanie nowych atrybutów po stronie klienta gry.
Ale przeciez to wymagałoby dużo większych zmian ;]
- czytanie i zapisywanie atrybutów,
- losowanie atrybutów i generacja przedmiotów,
- przesyłanie informacji do serwera i zmianie jakiegoś nowego atrybutu,
Bez normalnych źródeł tego klienta to zapomnij.
Jest to prywatny serwer więc po stronie serwera wszystko jest do zrobienia. A co do tych zmian to nawet zamiana by liczba była przechowywana w zmiennej typu uint32 a nie uint16 dało mi pare możliwośći.
Chodziło mi o ilość roboty przy tych zmianach a nie o to czy sie w ogóle da. Jasne że się da :P
To skoro już ustaliliśmy już że się da, teraz pytanie co dalej - możesz poświęcić kilka lat życia na naukę RE na poziomie zaawansowanym, zatrudnić kogoś, opisać coś więcej i liczyć że ktoś pomoże etc. Czy po prostu chciałeś wiedzieć czy to możliwe? ;)
Po waszych odpowiedziach wnioskuje że nawet jak się da to nikt mi tego za marne pieniądze nie zrobi.. No ale cóż, dziękuje za pomoc.