Assembler. Zmiana pliku.

0

Witam.
Moduję pewną grę która korzysta z pliku binarnego w którym trzymane są informacje o przedmiotach. Czy da radę jakoś zedytować ten plik by np dodać by gra wczytywała te dane w innej kolejności? Np zamiast: id, waga, atak było waga, id, atak?

0

o_O? Musiałbyś przerobić grę żeby tak czytała. Czy jest to możliwe? Teoretycznie tak.

0

Da się.

Ale proste, nie wiedząc jak, nie jest. Jaka to gra (i po co właściwie zmieniać tą kolejność wczytywania)? A przynajmniej, dostępna za darmo czy nie? Nie mając dostępu do plików (binarki i danych) o których mówisz trudno powiedzieć coś poza da się.

0

Nie pisałem co to za gra bo znając życie usłyszę "O jezu dziecko neo" itp itd. Chodzi mi o klienta Tibii którego moduję (prywatny serwer i takie tam). I tak jest dostęp do obu plików. A potrzeba mi to do tego że jeżeli da się zrobić coś takiego to może i dałoby się zrobić też inne urozmaicenia. Jak dodanie nowych atrybutów po stronie klienta gry.

0

Ale przeciez to wymagałoby dużo większych zmian ;]

  • czytanie i zapisywanie atrybutów,
  • losowanie atrybutów i generacja przedmiotów,
  • przesyłanie informacji do serwera i zmianie jakiegoś nowego atrybutu,
    Bez normalnych źródeł tego klienta to zapomnij.
0

Jest to prywatny serwer więc po stronie serwera wszystko jest do zrobienia. A co do tych zmian to nawet zamiana by liczba była przechowywana w zmiennej typu uint32 a nie uint16 dało mi pare możliwośći.

0

Chodziło mi o ilość roboty przy tych zmianach a nie o to czy sie w ogóle da. Jasne że się da :P

0

To skoro już ustaliliśmy już że się da, teraz pytanie co dalej - możesz poświęcić kilka lat życia na naukę RE na poziomie zaawansowanym, zatrudnić kogoś, opisać coś więcej i liczyć że ktoś pomoże etc. Czy po prostu chciałeś wiedzieć czy to możliwe? ;)

0

Po waszych odpowiedziach wnioskuje że nawet jak się da to nikt mi tego za marne pieniądze nie zrobi.. No ale cóż, dziękuje za pomoc.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1