Wszystko do jednego pliku.

0

Mam problem ;( . Piszę sobię gierkę w Delphi i chciałbym zapakować inne pliki (tekstury, dzwięki, itp.) do jednego pliku np. Data.dat, a potem załadować w grze. Wie ktoś jak to zrobić?--Denver

0

Ja sie dobrze nie znam, ale przeciez kiedy kompilujesz program wszystkie pliki sa zapisywane w pliku *.exe. --Delphi vs. C++

0

No a jeżeli korzystasz z osobnych plików, to możesz je wciągnąc do zasobów programu, jest o tym artykół.--__________________________________
Pozdrawiam...
piechnat

0

Ja bym ci radzil stworzyc zasoby jak juz napisal piechnat i wrzucic wszystko np do pliku data.dll i przy starcie programu wszystko wycuiagnac do np katalogu temp i z tamtat pobierac pliki :-) --pozdrawiam PEDROS {hello}

Nie uzywajcie irca i tak nie ma tam nic ciekawego. Niech nikt tam nie wchodzi ;)

Delphi6

0

A ja bym radził tak jak Pedros, żeby do jednego pliku i potem wyciągnąć do jakiegoś katalogu, ale ... spakuj do jednego pliku. Mniej zajmie (chyba, że to naprawdę małe)--Jest jeszcze jeden błąd ... :)

------------Reklama-------------
Szukasz pomocy?
Najszybsza pomoc dostępna na IRC:
serwer: warszawa.ircnet.pl
sieć: POLNet
kanał: #4programmers.net lub #4programmers

0

A o czym bedzie ta gierka ?
---=-OiDnus-=-

0

Będzie to gra rpg. Engine już prawie gotowy. mam tylko pewne problemy z komponentem TSpriteEngine.--Denver

0

robisz w delphix?

jak chcesz do jednego pliku to na stronie http://www.yks.ne.jp/~hori/DelphiX-e.html

masz programiki Image Library i Wave Library----&lt&lt[ pzdr ]&gt&gt--

0

Kiedys napisalem prosty kompoenent ktory zgrywa pliki do jednego pliku, i pozwala potem je wyciagnac z tego "archiwum". Jesli go chcesz to sie zglos :)--W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość odpowiedzi.

0

Jak bys potrzebowal pomocy przy tworzeniu scenariusza czy cosik takiego to powiedz mam kilka pomyslow
---=-OiDnus-=-

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1