hej męcze się już jakiś czas z tym problemem..w oknie głównym mam okienko hSurface na którym rysuje dzieki d3d po zmianie rozmiaru okna rodzica przesuwam okienko hSurface i zmieniam jego szerokość co w rezultacie powoduje to błędną interpretacje położenia kursora w okienku hSurface

próbowałem już odświerzyć scene:

void ReSizeD3DScene(int width, int height)
{
     
   if (height==0)		height=1;


   D3DXMATRIXA16 matProjection;

   D3DXMatrixPerspectiveFovLH(&matProjection, 45.0f, width/height, 0.1f, 100.0f);

   gDevice->SetTransform( D3DTS_PROJECTION, &matProjection );
   D3DXMatrixIdentity(&matProjection);	// Reset The Projection Matrix
}

ale nic z tego

tak wczytuje pozycje kursora:


case WM_MOUSEMOVE:
{
     MousePos.x = LOWORD(lParam);
     MousePos.y = HIWORD(wParam);
break;
}


a tak (w uproszczeniu) rysuje kursorek:

{
pos.x=(int)MousePos.x;
pos.y=(int)MousePos.y;
        
     
sprite->Draw(texture,NULL,NULL,&pos,0xFFFFFFFF);
}

Co mam zrobić aby po przeskalowaniu okna wszysko działało?
I dzięki za rady bo już mnie to męczy..

Znalazłem coś o: UpdateOverlay() ale ta funkcja dotyczy tylko obiektów typu surface a ja ich nie używam