problemy z instalacja winXP

0

A wiec jak instalowalem win xp tydzien temu to wyskoczyl mi raz komunikat, że nie moze skopiowac pliku, jak odpalalem w tygodniu kompa to w windowsie pojawialy sie komunikaty o błędach. Postanowiłem więc dzisiaj zainstalowac na nowo windowsa, przegralem cala plyte na drugi dysk (FAT), uruchomilem komputer z dyskietki startowej windowsa 98, wpisalem

d:
cd windows
cd i386
winnt.exe

Teraz pokazywal, ze pliki jakies kopiowal, pokazywal ich nazwy, a teraz od jakis 30 minut pisze: komputer kopiuje pliki, proszę czekać. Komputer pracuje, ale nie wiem w danej chwili jakie pliki kompiuje, a moze zapetlil sie?

A dlaczego nie instalowalem z plyty?
Jak chcialem zainstalowac z plyty to za kazdym razem wyskakiwal mi komunikat ze kilku plikow nie moze skopiowac, dlatego chcialem zainstalowac go z twardziela.

0

Może CD był uszkodzony.

0

Znalazłem przyczyne problemu. A oto jak ja rozwiazalem:
w komputerze mam 2 taśmy IDE, jedna 80 żyłowa, a druga chyba 40 żyłowy bo windows przy starcie komunikował

secondary ide channel no 80 conductor cable installed

i miałem taką konfiguracje podłączenia
Dysk 10 GB (system) - First IDE cable Master
Dysk 30 GB - Second IDE cable Master
Nagrywarka CD - Second IDE cable Slave
Zmieniłem nagrywarke cd z 2. kabla na 1. i przy przerzucaniu plików na hdd nie pojawil sie juz ten komunikat.

Ale pojawil sie inny problem (tzn on wczesniej byl, ale myslalem, ze to wina tych nieprzekopiowanych plikow)
Jak pracuje w systemie to po jakims czasie wyskakuje błąd, że aplikacja wykonała nieprawidłową czynność, czy coś takiego, tzn zamyka sie. Raz nawet pojawił się niebieski ekran, nie zdazylem przeczytac o co chodzi, ale na dole napisane bylo: Zrzucanie pamieci, i komputer się zresetował.

Teraz po instalacji windowsa xp komputer nawet w biosie nie wykrywa tego 40 żyłowego kabla. Mam oczywiście zamiar jak najszybciej zmienic go na 80 żyłowy, bo wiem jakie sa roznice pomiedzy dzialaniem tych kabli.

To co może być przyczyną tych dziwnych zachowań windowsa xp, pierwszy raz spotkalem sie z tym, żeby windows xp wywalal coś takiego.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0