Komputery Acer'a - przestroga

0

Witam
Jako, ze dzis chce sie wykazac dobrocia serca podziele sie z wami smutna mi historia. W skrocie:
Jestem nieszczesliwym posiadaczem laptopa firmy acer. Komputer <ort>wkoncu </ort>mi sie zepsul, a serwis maja taki genialny, ze juz ponad 1,5 miesiaca go trzymaja. Po miesiacu przyslami mi go z opisem "usterki nie znaleziono" z logow wynikalo, ze komp byl przez caly miesiac wlaczony az...6 minut. Odeslalem go <ort>z powrotem </ort>z reklamacja. Mialo to trwac dwa tygodnie... juz trwa trzeci. Na infolinie serwisu dodzwonic sie to po prostu istna meczarnia (po 30minut czekania na lini). A jak juz sie uda to i tak Cie zlewaja i jedyne co powiedza to to ze masz czekac.

Wiecej w temacie:
http://tweak.pl/forum/index.php?showtopic=202531

Ogolnie... odradzam kupowanie produktow marki acer... bo moze sa tanie ale jak sie cos popsuje, to przezywa sie doslownie horror.

0

jezeli chodzi o czas naprawy w serwisie... przeczytaj umowe / regulamin
mozesz zazyczyc sobie rekompesaty

0

Miałem taki sam problem z gniazdem w moim HP ;) Gwarancja się skończyła więc poszedłem do jednego z lepszych sklepów komputerowych w moim mieście, gdzie powiedzieli mi, że za samą ekspertyzę zapłacę pare dyszek + opłata dla kuriera, który dostarczy mojego laptopa do serwisu. W tym momencie zwątpiłem, ściągnąłem do siebie 2 kumpli i wraz z nimi rozebraliśmy mój komputer na części i przylutowaliśmy nowe gniazdo. W sumie to prócz tego, że trzeba było totalnie rozmontować laptopa to nie było żadnych problemów ze zmianą gniazda.

Co do obsługi klienta i rzetelności firmy to możnaby tak ponarzekać na wiele innych bo niestety tak to jest w naszym kraju.

0

Niestety - to jest właśnie kupowanie w takich sklepach. Jak nie opier**- nic nie załatwią.

0

Jak jeszcze miałem i486 poszedł mi zasilacz. Poszedłem do najlepszego serwisu w mieście i zapytałem się czy nie mają gdzieś takiego starocia. Jak wypiętrzyli mi problemy, to wziąłem kompa i poszedłem do chaty. Od kumpla załatwiłem całkiem inny zasilacz, lutownica i co? Działa do teraz. 15 minut lutowania. W serwisie byłem 30 minut. Witamy w świecie olewania klienta.

0

list polecony do centrali w polsce, a potem i za granicą nawet jeśli taka jest sytuacja... Znajomy przetrenował na Panasonicu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0