Czy gwarancja naprawy On-Site na prawdę jest na drugi dzień?

0

Czy ktoś miał okazje skorzystać? jakie doświadczenia?

Czy w Polsce faktycznie ktoś pojawia się na drugi dzień naprawić ThinkPada czy to ściema?

Jak bym miał gwarancje że nie będę stał z robotą to warto nawet dopłacić do 5 lat ale coś mam wrażenie że przy każdym nietrywialnym problemie i tak zgarniają lapka na 2 tygodnie do serwisu centralnego jak wszyscy.

Z oficjalnej mapy Lenovo wynika że najbliższy serwis ThinkPadów na całą Polskę centralą, północną oraz zachodnią jest w Warszawie. W czasie pandemii słyszałem o jednej historii gdzie serwisy z Wawki unikały wywiązania się z warunków gwarancji w dalszych regionach. Czy na prawdę to mogłoby być aż tak źle?

5

Większość napraw odbywa się faktycznie u klienta i w następnym dniu roboczym od zgłoszenia. Nie mam teraz informacji jak podchodzą do napraw trudnych, ale przynajmniej kiedyś było tak, że do serwisu technik mógł zabrać urządzenie tylko w szczególnych przypadkach i za zgodą przełożonego.
Co do jakości obecnych serwisów się nie wypowiem.
Co do ogólnej jakości, najlepsza organizacja zawsze była w Dell. IBM/Lenovo zawsze miało gorszą organizację procesu.

2

dzięki za podzielenie się opinią, jakbym jeszcze mógł dopytać w jakich mieście była naprawa u klienta w przypadkach z którymi miałeś styczność? —

Każde większe miasto. Serwisy jak np. RAM Serwis, Comp czy EO Networks mają swoich ludzi rozłożonych po kraju mimo, że na mapach nie będą występować, bo nie mają punktów przyjęć sprzętu.
Najczęściej firmy dążą do tego by mieć co najmniej 2 firmy serwisujące w danym obszarze.
Jeśli mieszkasz w promieniu 50km od jakiegoś dużego miasta to nie masz co się bać. Jako ciekawostkę podam przykład naprawy na stacji meteorologicznej na Śnieżce, naprawa odbyła się w aucie na jakiejś wysokości gdzie dojechało auto a człowiek ze stacji zszedł.
Jeśli jest opóźnienie to na 90% jest to kwestia braku części. Wiadomo, dany technik może się rozchorować, czy może mu się po drodze auto zepsuć, ale nie ma co rozpatrywać skrajnych przypadków.

0

Jak już mają części to jest naprawa w przeciągu dwóch dni na miejscu u klienta. Gorzej jak nie mają XD
Ostatnio czekałem na serwisanta z Della ponad 2tyg bo nie mieli płyty głównej i kadłubka do lattitude xd Jak już była informacja, że części mają to od informacji do przyjazdu technika minął jeden dzień (odległość ~150km od najbliższego serwisu).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1