Jak realizowana jest gwarancja on-site na Thinkpad?

0

cześć, posiadam thinkpada i coś mi sie dzieje z klawiaturą i touchpadem

realizowal ktoś z was gwarancje u lenovo na thinkpady? w mojej ponoc gościu przyjeżdża i naprawia

jak to najczesciej wyglada? przychodzi oglada i wraca dzien pozniej z czesciami? naprawia na miejscu? wymienia cale elementy/"spawa"?

1

nie prościej zadzwonić do serwisu i się dopytać? Aż takim przegrywem jesteś, że rozmowa telefoniczna z nieznajomym jest nie do przejścia?

1

@abrakadaber: pytam o doświadczenia użytkowników, a nie o to jak zrealizować gwarancję

widzę, że ktoś tu ma kompleksy

0

przecież to zależy od konkretnego serwisu. Jakbyś wszedł na stronę lenovo i poszukał to byś wiedział, że dostajesz namiar na LOKALNY serwis i z nimi masz się kontaktować. A jakbyś do nich zadzwonił do byś się dowidział czy masz szykować dodatkowy obiad czy gość przyjedzie, odbierze, naprawi u siebie i przywiezie z powrotem czy ogarnie na miejscu. Ale po co jak można sobie na forum poplumkać...

1
  1. Zgłaszasz problem, pytają co się dzieje, żeby widzieć z jaką częścią ma przyjechać serwisant
  2. Rejestrują zgłoszenie w systemie
  3. Dzwoni do Ciebie serwisant żeby ustalić kiedy ma się pojawić
  4. Przyjeżdża i wymienia co trzeba
0

@old_man: a sama jakość tego co robią jaka jest?

1

Nie wiem co dokładnie masz na myśli. Jeżeli serwis sam w sobie, to przyjeżdżali, wymieniali co trzeba i to byłoby na tyle. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby zostawili laptopa w gorszym stanie niż przed przyjazdem. Jeżeli chodzi o jakość części, to są to części od producenta, nikt nie ma tam prawa nic lutować, kleić itd., jak padła klawiatura to wymieniają klawiaturę, jak coś z płytą, to wymieniają całą płytę.

0

jakby ktoś tu trafił szukając odpowiedzi na pytanie czy warto brać rozszerzoną gwarancję Lenovo to bardziej aktualny wątek jest na: https://4programmers.net/Forum/Hardware_Software/371087-czy_gwarancja_naprawy_on_site_na_prawde_jest_na_drugi_dzien

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1