Pomogę przy tworzeniu gier jako programista

0

Witam
Jako iż od kilku lat zajmuję się pisaniem gier chciałbym udostępnić swoje możliwości jako programisty za darmo w wolnych chwilach.
Niestety jestem tylko i wyłącznie programistą. Niestety nie idzie mi tworzenie grafik i dźwięków i efektów specjalnych, ponieważ za dużo czasu zajmuje mi to i za mało mam z tym doświadczenia.

Pisałem gry typu Tower defense, shooter-y na PC jak i androida, więc różne sposoby programowania nie są mi obce.

Przy chęci wypuszczenia gry za pieniądze mój wkład będzie do uzgodnienia (jak wszystko).

1

Sądzę, że większe szanse znalezienia współpracownika będziesz miał na forach/grupach dla grafików.
Możesz oczywiście przeglądać to forum i czekać aż przyjdzie ktoś po pomoc/gotowca. Ale zazwyczaj tacy ludzie to marny materiał na wspólnika...
Stali bywalce tutaj raczej nie potrzebują pomocy z zaprogramowaniem gry.

Dołączenie programisty do projektu jest też problematyczne. Dajemy komuś dostęp do serca projektu (repo) i nie wiemy, czy ten ktoś nie narobi nam kłopotów. Czy to nabałagani w repozytorium, czy udostępni gdzieś projekt publicznie bez naszej wiedzy...
A licencje na assety zakupione do projektu też drugi programista powinien nabyć.

Jeśli projekt jest non-profit i nie zawiera komercyjnych assetów to wiele ułatwia. Ale raczej większość tworzy swoje projekty z myślą o zyskach...

0

Znaleźć kogoś na forach dla grafików będzie ciężko, nawet bardzo, zwłaszcza że wszyscy będą chcieli wynagrodzenie za wykonanie takowych grafik.
Nie mówimy tutaj o jednej czy nawet 10 grafikach, tylko i wszelkich niezbędnych grafikach dla gry.
Najbardziej poszukiwana osoba była by taka co potrafi zorganizować potrzebne materiały, przekazać mi je i powiedzieć co oczekuje.
A nie jak jedna firma z którą współpracowałem co mówiła w stylu "Siadaj i pisz grę, nie zajmuj się grafiką bo to się zmieni." (oczywiście grafikę jak i grę od strony programowej i pomysł musiałem sam załatwiać).
PS: Widzę że użytkownik [Spine (a)]: jest na tym forum już ponad 20 lat.
Jak wyglądało to forum na początku? Tak z ciekawości.
Wcześniej byłem na Coderscity jak pisałem w Visual Basic, C#, C++ i Delphi, ale strona została zamknięta już lata temu...

1
tdx110 napisał(a):

Znaleźć kogoś na forach dla grafików będzie ciężko, nawet bardzo, zwłaszcza że wszyscy będą chcieli wynagrodzenie za wykonanie takowych grafik.

Dokładnie tak samo by było, gdybyś był grafikiem i szukał programisty. Zresztą, na tym forum co jakiś czas ktoś próbuje znaleźć kompana do programowania jakiejś gry (ale nie tylko) i zawsze kończyło się na odpowiedziach w stylu „albo zapłać za robotę, albo idź szukać frajerów gdzieś indziej”. Oczywiście z reguły takich ”rad” udzielali ci, którzy w ogóle nie byli zainteresowani współpracą.

Jeśli chcesz spróbować zrobić jakiś projekt, jednocześnie nie mając na to budżetu (czyli bardziej hobbystycznie, z jakąś nadzieją, że może uda się na tym zarobić), to isnieje niewielka szansa na to, że faktycznie znajdziesz kogoś, kto chciałby się w coś takiego pobawić. Prędzej odbijesz się od ściany korpo-ludków patrzących wyłącznie przez pryzmat umów i szekli.

Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na znalezienie kogoś i pobawienie się w tworzenie czegoś sensowniejszego, to raczej szukaj w miejscach, w których tacy ludzie przebywają. Fora to słaby wybór, bardziej bym celował w Discorda.

1
tdx110 napisał(a):

Znaleźć kogoś na forach dla grafików będzie ciężko, nawet bardzo, zwłaszcza że wszyscy będą chcieli wynagrodzenie za wykonanie takowych grafik.
Nie mówimy tutaj o jednej czy nawet 10 grafikach, tylko i wszelkich niezbędnych grafikach dla gry.

Czyli w końcu chcesz pomóc przy tworzeniu czyjejś gry, czy chcesz, żeby ktoś robił grafikę do Twojej gry?
Bo taki grafik, który chce stworzyć grę, to raczej bardzo ceniłby programistę, który mu tą grę napisze..
Ale jak dla mnie, to taki darmowy współpracownik jest niepewny. W każdym momencie może olać zadanie i nie mam żadnej umowy, żeby go zatrzymać.
Można stracić sporo czasu bo ten właśnie będzie pracował przy projekcie tylko w swoim wolnym czasie. Np. 30 minut dziennie :D
A jego kod będzie taki, że nowy programista będzie wolał to pisać od nowa.

Jeśli to Ty potrzebujesz grafiki do swojej gry, to sobie kup. Co chwilę są jakieś paczki na Humble Bundle z assetami do gier (dźwięki, muzyka, grafika), gdzie można kupić tanio duże kolekcje.
Ewentualnie użyj darmowych z https://opengameart.org/
Są też stronki z modelami do Blendera, z których możesz zbudować swój 3-wymiarowy świat.

tdx110 napisał(a):

Najbardziej poszukiwana osoba była by taka co potrafi zorganizować potrzebne materiały, przekazać mi je i powiedzieć co oczekuje.
A nie jak jedna firma z którą współpracowałem co mówiła w stylu "Siadaj i pisz grę, nie zajmuj się grafiką bo to się zmieni." (oczywiście grafikę jak i grę od strony programowej i pomysł musiałem sam załatwiać).

Trzeba było się dogadać. Skoro miałeś polecenie "Siadaj i pisz grę, nie zajmuj się grafiką bo to się zmieni.", to trzeba było sobie co najwyżej załatwić placeholdery i poprosić o konkretne wytyczne, co masz zaprogramować, bo nie wiesz co masz zrobić.
Jeśli firma nawet nie miała pomysłu na grę, to nie wiem po co Cię zatrudniali...

PS: Widzę że użytkownik [Spine (a)]: jest na tym forum już ponad 20 lat.
Jak wyglądało to forum na początku? Tak z ciekawości.
Wcześniej byłem na Coderscity jak pisałem w Visual Basic, C#, C++ i Delphi, ale strona została zamknięta już lata temu...

Wyglądało tak: Kto pamięta wygląd 4programmers w latach 2005 koloru czerwonego?

image

Jeśli chodzi o jakieś stare treści, to możesz zajrzeć do Archiwum .

0
Spine napisał(a):

Czyli w końcu chcesz pomóc przy tworzeniu czyjejś gry, czy chcesz, żeby ktoś robił grafikę do Twojej gry?

Pomogę przy tworzeniu gry, chociaż mogę także zrobić własną grę.
Pomysłów wiele a ogranicza jedynie brak grafik.

Spine napisał(a):

Jeśli to Ty potrzebujesz grafiki do swojej gry, to sobie kup. Co chwilę są jakieś paczki na Humble Bundle z assetami do gier (dźwięki, muzyka, grafika), gdzie można kupić tanio duże kolekcje.
Ewentualnie użyj darmowych z https://opengameart.org/
Są też stronki z modelami do Blendera, z których możesz zbudować swój 3-wymiarowy świat.

Obecnie mam "utopione" w takowe paczki około 6000$ na Unity Asset. Zawsze w paczkach brakuje czegoś, czy to kilku postaci, czy przedmiotów...
Gra to setki takich obiektów graficznych.
Nie wiem jak teraz, ale kiedyś istniały grupy ludzi działających razem nad projektami bez wynagrodzenia a jeśli to wypaliło...
Kiedyś istniało kilka projektów w ten sposób nad tworzeniem fanowskiej wersji gry Dungeon Keeper.

Spine napisał(a):

Trzeba było się dogadać. Skoro miałeś polecenie "Siadaj i pisz grę, nie zajmuj się grafiką bo to się zmieni.", to trzeba było sobie co najwyżej załatwić placeholdery i poprosić o konkretne wytyczne, co masz zaprogramować, bo nie wiesz co masz zrobić.
Jeśli firma nawet nie miała pomysłu na grę, to nie wiem po co Cię zatrudniali...

Takie firmy często wykorzystują po prostu pracownika żeby wszystko dla nich robił, dlatego nie pracuję w tej firmie.

Co do tego jak wyglądała ta strona, to z ciekawości się pytałem. Jestem z roku 91 i ostatnio przeglądałem jak się wiele zmieniało na przestrzeni lat/dekat.
Czy to Tibia, czy to RuneScape, czy inne gry MMO...

1
tdx110 napisał(a):

Obecnie mam "utopione" w takowe paczki około 6000$ na Unity Asset. Zawsze w paczkach brakuje czegoś, czy to kilku postaci, czy przedmiotów...
Gra to setki takich obiektów graficznych.

No tak... Spójną grafikę ciężko osiągnąć z różnych paczek z assetami.
Raczej by trzeba kupić jakąś porządną wielką paczkę z grafiką pasującą do siebie i z taką jedną paczką komponować całą grafikę w grze.

Mi do obecnego projektu wystarczą same assety dźwiękowe. Dobrałem taki styl graficzny, żebym sam dał radę tworzyć grafikę:

image

Platformówka 2D, obiekty graficzne to nie obrazki, tylko meshe zrobione na krzywych w Blenderze.

Skoro robiłeś grę typu Tower Defense, to może znasz Vector TD? Myślę, że taką grafikę też dałbyś radę wykonać samodzielnie :]

screenshot-20230106181823.png

tdx110 napisał(a):

Nie wiem jak teraz, ale kiedyś istniały grupy ludzi działających razem nad projektami bez wynagrodzenia a jeśli to wypaliło...
Kiedyś istniało kilka projektów w ten sposób nad tworzeniem fanowskiej wersji gry Dungeon Keeper.

Teraz te grupy ludzi dorosły i mają swoje zmartwienia.
A nowe pokolenie jest tak pochłonięte TikTokiem, że ludzie w młodym wieku nie nabędą minimalnego skilla i nawet nie wpadną na to, żeby się angażować w takie inicjatywy.

Pewnie zdarzają się wyjątki, ale na pewno teraz taki mamy klimat, że faktycznie trudniej jest zebrać taką grupkę, która ukończy projekt...

2

Dokładnie. Teraz jest moda na super realistyczną grafikę, a przecież można zrobić prostą, którą samemu się ogarnie w jakimś programie graficznym.

A nawet czasem nie potrzeba programu graficznego, bo można proceduralnie zrobić pisząc odpowiednie instrukcje dla komputera, jak ma robić grafikę. Tak jak np. grafika żółwiowa w Logo. Albo w shaderach można jakieś efekty robić. Grafika to nie muszą być assety. Grafika to może być kod.

0
LukeJL napisał(a):

Dokładnie. Teraz jest moda na super realistyczną grafikę, a przecież można zrobić prostą, którą samemu się ogarnie w jakimś programie graficznym.

Tutaj nie chodzi o jakość grafiki tylko ilość.
Nie robiłem gier po to żeby zrobić i sprawdzić czy potrafię, ponieważ to już ogarnąłem przy nauce Assemblera dla mikroukładów C i Basic.

LukeJL napisał(a):

A nawet czasem nie potrzeba programu graficznego, bo można proceduralnie zrobić pisząc odpowiednie instrukcje dla komputera, jak ma robić grafikę. Tak jak np. grafika żółwiowa w Logo. Albo w shaderach można jakieś efekty robić. Grafika to nie muszą być assety. Grafika to może być kod.

To jest dużo bardziej czasochłonne aniżeli grafiki gotowe.
Starałem się zrobi grę, która będzie ciekawa.
Nie szukam osób, które zrobią grafikę na poziomie Crysis, czy Far Cry 5, tylko dużo prostszą.
Jak to mówi pewien cytat "Granie w gry dla grafiki, jest jak oglądanie Porno dla fabuły."

0

PS: Jak ktoś chce zobaczyć moje projekt to zapraszam na moje konto Google:
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1rBTACS-tXNN-bwBd2w91EEnTvDPYOl0f

2

Pliki APK to nienajlepszy sposób na pokazywanie komuś swoich gier...

Żeby kogoś zainteresować, musisz pokazać grę w przystępny sposób - na YouTube.

1

Albo chociaż porobić zrzuty ekranu każdej z nich, tak po kilka, żeby zilustrować jak gra wygląda, czego dotyczy rozgrywka i co mniej więcej zawiera.

0

Ok, jak ktoś chce to może zobaczyć grę w sklepie Play.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.VulcanGameStudio.JumpingFlappyBirds
PS: w miarę wolnej chwili modyfikuję ją, ale czego się spodziewać...
w końcu to tylko Flappy Birds ;)

0

@tdx110: Lepiej... są już screenshoty. Ale wciąż dodawanie gry do sklepu bez dodania filmiku to jakieś nieporozumienie...

screenshot-20230203192207.png

  1. Napisy na tle nieba mogłyby dostać bardziej kontrastujący kolor. Albo chociaż czarny outline. Ewentualnie czarne półprzezroczyste tło.
  2. Jak dodajesz sprite przycisku do GUI to musisz mu w opcjach importu ustawić cięcie na 9 kawałków, żeby krawędzie obrazka nie traciły proporcji => https://docs.unity3d.com/Manual/9SliceSprites.html
  3. Kolorystyka GUI bardzo losowa. Zobacz jakie kolory współgrają z innymi. Wyszukaj np. w grafice google: orange css button i to co zobaczysz zastosuj w projekcie.
1

@tdx110: W czym piszesz te gry? Ew. w czym chcialbys to robic? O jakiej platformie myslisz?

Pytanie tez jakiego rodzaju projekt chcesz robic i jaki jest Twoj glowny cel. Pobawic sie w pisanie prostych gierek, czy dopracowac cos w 100% i sprobowac na tym zarobic ?

Co do ilosci grafik -> wszystko zalezy od tego co to za docelowa gra. W czasach komputerow 8/16 bitowych dalo sie zrobic bardzo grywalne tytuly korzystajac z malej liczby assetow.

IMHO dopracowanie grafiki mozna zawsze zostawic na koniec, a najpierw skupic sie na mechanice. Ew wykazac sie kreatywnoscia (np. proste rysunki na kartce, bazowanie na firgurach geometrycznych, pixel art, ostatniuo mozna tez sie wspomoc AI i sobie wygenerowac grafike)

Popieram @Spine odnosnie filmikow. Ja np. nie sciagam gier bez zobaczenia gameplayu (chyba ze ktos ze znajomych mnie przekona). Musze kiedys ponagrywac gameplaye z tych wszystkich gierek ktore sie pisalo na compo, dla zabawy itp a pozniej i tak wyladowaly w limbo projektow niedokonczonych.

0
WhiteLightning napisał(a):

W czym piszesz te gry? Ew. w czym chcialbys to robic? O jakiej platformie myslisz?

Gry piszę w Unity i C#. Korzystałem z Visual Scripting, jednak przy większych projektach już się gubiłem w pętlach i ilości tych "kafelek". Coraz częściej dodawałem własne wstawki, więc koniec końców wróciłem co C#.

WhiteLightning napisał(a):

Pytanie tez jakiego rodzaju projekt chcesz robic i jaki jest Twoj glowny cel. Pobawic sie w pisanie prostych gierek, czy dopracowac cos w 100% i sprobowac na tym zarobic ?

Zależy. Małe projekty jak ten teraz to trochę odświeżałem sobie pamięć po przerwie i chciałem spróbować kilka nowych rzeczy Unity <-> PHP <-> MySQL oraz UDP i multiplayer (robiłem testowo Serwer <-> Klient), jednak zawsze staram sie dokańczać projekt tak aby było OK.
Oczywiście nie robię czegoś takiego jak "strzelanie do muchy z armaty" i nie mam zamiaru spędzić roku nad tą grą, ale staram się zawsze czegoś uczyć na bieżąco.
Ogólnie to ceelowałem w gry 3D, jednak problemem jest niedostateczna ilość grafik, animacji i obiektów. Jak teraz przeglądam już ponad 1000 assetów 3D w Unity to jest sporo takich z których można coś złożyć + te Assety które mam kupione jednakże ciągle czegoś mi brakuje.
Myślałem nad RTS-em, ponieważ tam mniej animacji jest i mogę użyć nawet tymczasowych obiektów, które później się podmieni, jednak to sporo pracy.

WhiteLightning napisał(a):

Co do ilosci grafik -> wszystko zalezy od tego co to za docelowa gra. W czasach komputerow 8/16 bitowych dalo sie zrobic bardzo grywalne tytuly korzystajac z malej liczby assetow.

To się zgadzam, i twierdzę że nie gra się w gry tylko dla grafiki (moje podejście to "Granie w gry dla grafiki to jak oglądanie porno dla fabuły."), jednak trzeba być szczerym że większość gier przyciąga wzrokiem, dlatego były ewolucje dobrych gier typu Age of Empires, Heroes of Might and Magic 3 czy The Settlers.
Oczywiście dać się da radę zrobić dobrą grę z niską grafiką, jednak trzeba zobaczyć ile osób w takie gry gra i jaka jest szansa na przebicie się. Przykładem jest chociażby Minecraft. Jest znany, a jego kilku poprzedników nikt nawet nie pamięta.

WhiteLightning napisał(a):

IMHO dopracowanie grafiki mozna zawsze zostawic na koniec, a najpierw skupic sie na mechanice. Ew wykazac sie kreatywnoscia (np. proste rysunki na kartce, bazowanie na firgurach geometrycznych, pixel art, ostatniuo mozna tez sie wspomoc AI i sobie wygenerowac grafike)

Miałem na początku takie samo podejście, jednak zderzyło się to z rzeczywistością w przypadku 3D, sprawdzanie odległości postaci od animacji, sam kwadrat czy trójkąt, ale później jak ma animacje uderzenia, kopania, biegania ataku? Czy dobrze przechodzi z animacji ataku na animację biegu/chodzenia/skakania itp.
Nie mówię że muszę być już wysokiej jakości, ale chociaż Low Poly aby było można sobie zobrazować, zobaczyć co i ile zabiera czasu...
Później jak jest już dużo skrypty czasami dodanie animacji, która była inna niż zakładano (ponieważ się nie miało, albo inaczej wyszła) to trzeba było przepisywać skrypt.

Co do filmiku, OK, ale zobaczcie sobie sami. Wpiszcie Flappy Bird do sklepu Play i zobaczcie ile ma filmiki?
Pierwsze 4 gier jakie mi się wyświetliło nie miało filmiku. 1mln pobrań, 100tys., 50tys., i 10 mln.
Dopiero 5 gierka miała filmik.
Później znowu kolejnych kilka bez filmiku.
Jeśli to była by jakaś gra z tych co reklamują co są skierowane typowo pod zarobek to co innego.
Tą chciałem zobaczyć jak się rozwinie jeśli będzie możliwość rywalizacji. Zauważyłem że gry mają więcej instalacji jeśli dodaje się elementy współzawodnictwa i rywalizacji.

0
tdx110 napisał(a):

Myślałem nad RTS-em, ponieważ tam mniej animacji jest i mogę użyć nawet tymczasowych obiektów, które później się podmieni, jednak to sporo pracy.

Zrób remake gry Robo Rumble (AKA Reflux).
Mechy mają charakterystyczny wygląd i prostą budowę. Dwie części: podwozie i broń.

tdx110 napisał(a):

Co do filmiku, OK, ale zobaczcie sobie sami. Wpiszcie Flappy Bird do sklepu Play i zobaczcie ile ma filmiki?
Pierwsze 4 gier jakie mi się wyświetliło nie miało filmiku. 1mln pobrań, 100tys., 50tys., i 10 mln.
Dopiero 5 gierka miała filmik.
Później znowu kolejnych kilka bez filmiku.

Znasz historię gier, o których wspominasz? Wiesz czy się reklamowały? Wiesz, w którym roku wrzucono je do sklepu?

tdx110 napisał(a):

Jeśli to była by jakaś gra z tych co reklamują co są skierowane typowo pod zarobek to co innego.
Tą chciałem zobaczyć jak się rozwinie jeśli będzie możliwość rywalizacji. Zauważyłem że gry mają więcej instalacji jeśli dodaje się elementy współzawodnictwa i rywalizacji.

Na tym etapie produkcji filmik będzie miał znacznie lepszą oglądalność (w naszym gronie), niż apka i screenshoty.

0
Spine napisał(a):

Znasz historię gier, o których wspominasz? Wiesz czy się reklamowały? Wiesz, w którym roku wrzucono je do sklepu?

Historia gier i rok wrzucenia nie ma znaczenia. Chodzi o to że nie mają filmików, jak większość Flappy Bird.
Oczywiście że wiem że GamePlay albo jakiś filmik będzie lepszy niż screenshoty, ale bądźmy szczerzy, nie sądzę żeby moja gra była popularna.
Dobrze by było, ponieważ widzę że jeszcze Flappy Bird-y mają sporo pobrań.
Myślałem o reklamowaniu gry, jednak ceny zaczynają się od 1500zł + opłata za kliknięcia.
Ciągle poprawiam tą grę, i jeśli będę zadowolony to będę chciał dodać jakiś filmik.
Dodałem Feedback, żeby zostawiali mi ludzie opinie i sugestie. Czy poziom trudności odpowiedni, czy dobrze że zróżnicowana ilość punktów za różny poziom trudności itp.
Obecnie głównym moim zajęciem przy pisaniu gier jest chęć zdobywania jak najwięcej doświadczenia, jak najlepszego pisania gier i rozwijanie się.
Jak gra będzie miała większą ilość graczy (1000 osób, czy nawet 100 osób), to będę zadowolony.
Nie od razu Rzym zbudowano.
PS: jeśli gierka wypali to na pewno będę chciał się ją tutaj pochwalić i zrobię dobry filmik przedstawiający ją.
Jak na razie to jest dla mnie to jak wersja beta.
Ciągle do dodania masa rzeczy:

  • Wybuchający ptak na końcu
  • Dźwięk (w fazie dodawania)
  • Przesyłanie swojego wyniku do znajomych
  • Granie z kimś na jednej planszy
  • Podmiana Bird-a na inną grafikę
  • Bardziej urozmaicony poziom trudności
    Zobaczymy na co mi starczy czasu i zapału zanim zacznę coś innego robić.
0
tdx110 napisał(a):
Spine napisał(a):

Znasz historię gier, o których wspominasz? Wiesz czy się reklamowały? Wiesz, w którym roku wrzucono je do sklepu?

Historia gier i rok wrzucenia nie ma znaczenia. Chodzi o to że nie mają filmików, jak większość Flappy Bird.

Skoro już przywołujesz ilość pobrań i fakt braku filmiku, to rok wrzucenia ma kolosalne znaczenie.
Np. grę wrzucono w czasie, kiedy dużo ludzi szukało tej gry. Historycznie gra wygrała, bo była jedną z pierwszych.
A jeśli gra została wykonana lepiej niż ówczesna konkurencja to po taki klon Flappy Birda sięgnie większość graczy szukających tej gry.

Dzisiaj taka gra z wielką ilością pobrań ma popularność. Ludzie w nią grają, ludzie ją polecają, ludzie wrzucają swoje filmiki z gry na YouTube.

Nowy klon tej gry po pierwsze musi być lepszy od pozostałych. A po drugie... który gracz będzie szukał nowego Flappy Birda, kiedy już ma wybranego starego sprawdzonego, ówcześnie (wtedy kiedy szukał w sklepie) najlepszego :) ?

0

Właśnie dlatego zastanawiam się nad kontynuowaniem jej pisania. Poprawić poprawiłem i to dla mnie najważniejsze.
Gra miała popularność swoją w 2014r., teraz to prawie nikt w nią nie gra.
Jeden cel osiągnąłem. Odświeżyć pamięć + zdobyć trochę nowego doświadczenia.
Drugi miałem aby zobaczyć czy dodanie do niej rankingu i możliwości współzawodnictwa coś by zmieniło - Nie mam na razie informacji, ponieważ gra jest za krótko.
Dlatego też szukam propozycji, sprawdzam je, co potrzeba, co mam a czego nie mam.

0

IMHO aktualnie wybicie sie na samych algorytmach Google Play jest malo prawdopodobne i trzeba pomoc szczesciu, zebrac jakas spolecznosc na YT pokazujac jak robisz gre, psizac bloga itp. W szczegolnosci gdy robisz milionwoy klon danej gry. Oczywiscie istnieje niezerowa szansa, ze zrobisz cos co samo sie wypromuje bo bedzie w jakis sposob fascynujace/unikalne (ale szansa na to jest malutka) albo dopomozesz szczesciu i wlozysz czas w marketing.

0

przy prostych grach musi byc pomysl
zobacz jak duza grywalnosc mial dosowy malysz albo zuzel

0
krzychu82a napisał(a):

przy prostych grach musi byc pomysl
zobacz jak duza grywalnosc mial dosowy malysz albo zuzel

Dlatego też rozwijam tutaj pomysły jakie mam.
Marketing, jak już wspominałem kosztuje trochę.
Tutaj umieściłem projekt aby wam pokazać.
Promować tutaj nie wiadomo jak nie będę, ponieważ uważam że nie po to jest to forum.
Dla mnie tutaj użytkownicy są aby sobie pomagać i rozwiązywać wspólnie problemy a nie abym na nich chciał zarabiać.
Dlatego też nie dodałem jeszcze do tej gry reklam (którą chciałem dać na tylko na samym końcu po przegraniu).
Jakby ktoś chciał to dorzucam nagrany filmik:

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1