Wspólna nauka Unity

0

Witam,
Szukam osób do wspólnej nauki tworzenia gier na Unity. W swoim portfolio mam już kilka małych projektów z Unity więc podstawy znam i chciałbym wziąć się za trochę większe (bardziej dopracowane) produkcje i zobaczyć jakby to wyglądało pracując w zespole.
Jeżeli jest ktoś chętny do dołączenia to zapraszam do kontaktu.

1

Napisz coś więcej.
Na co można liczyć?
Robisz coś więcej niż edytowanie i kodowanie? Np. grafikę 2D/3D?
Lubisz projektować poziomy?

Pokażesz jakieś screenshoty/filmiki z portfolio? Czy ściśle tajne?

0

@Spine: Generalnie to jestem studentem informatyki i zacząłem w wolnych chwilach od ponad roku próbować Unity potem dołożyłem do tego Blendera.
Próbowałem sił również w grafice 2d używając do tego Aseprite.
To są linki do moich skromnych portfolio:
https://github.com/patrykasz?tab=repositories
https://www.deviantart.com/volke3r/gallery/all
Miałem przerwę kilka miesięcy przez studia (licencjat), ale teraz kończę kolejny swój projekt, który jest grą typu "Plants vs zombies", który ciągu następnych kilku tygodni zamierzam ukończyć i wrzucić na git'a.
Cóż lubię projektować poziomy jak i wszystko inne, aktualnie próbuję po prostu wyciągnąć tyle wiedzy ile to możliwe.
Najsłabiej z tworzeniem dźwięków bo nigdy się nimi nie zajmowałem tylko pobierałem gotowe.

3

Wrzucanie na Githuba w ten sposób nie ma sensu:
screenshot-20221121191342.png

  • Pliki exe - obawa przed wirusami.
  • Konieczność pobrania, kiedy nie widziałem nawet obrazka/filmiku z gry - trzeba jakoś klienta zachęcić, więc trzeba się przygotować na to, że większość ludzi zobaczy filmik z Twojej gry, a dopiero jak filmik się spodoba, to spróbują uruchomić grę u siebie.

Na Githuba możesz wrzucić projekt w Unity. Tylko uważaj na assety ze sklepów, bo wtedy pełne źródła - z kupionymi dźwiękami, muzyką, obrazkami, skryptami - nie mogą być publiczne...
A jak chcesz wrzucić na Githuba builda gry, to zrób to inaczej...

Po prawej stronie w Twoim repo masz sekcję Releases: https://github.com/patrykasz/SimpleLogicGame/releases
Jak utworzysz nowy release, to będziesz mógł tam dodać spakowanego builda gry.

0

@Spine: cóż dodawałem tak głównie jak resztę projektów na studia. Dzięki, za uwagi i wskazówki.
W takim razie to na jaką stronę najlepiej wrzucać projekty z Unity, aby tworzyć ładne portfolio?
Słyszałem o https://itch.io/ czy doradziłbyś coś innego?

0

@active: Może być itch.

Kiedyś też tego używałem: https://www.indiedb.com/
Można było tam za darmo wrzucać pliki ważące do 8GB.

Na Githubie możesz zrobić stronkę w oparciu o Github Pages ( https://pages.github.com/ ) i tam ręcznie dodawać linki i filmiki z releasów poszczególnych projektów - obojętnie czy hostujesz je na itch, indieDB, czy w release'ach projektów na Githubie.

0

na github polecam faktycznie wrzucić kod jakiegoś projektu, może wtedy zgarniesz jakiś feedback, i dowiesz się czegoś przydatnego/ciekawego zanim zaczniesz coś dużego

0

@active: Witam))
Szukam również osób do wspólnej nauki Unity. Mam problem z programowaniem, dlatego szukam programisty
Sam nie jestem z Polski, więc szukam osób z Warszawy, aby ułatwić komunikację

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1