LED Pad :P

0

gralem sobie w jakas gre na ps3 gdzie sie kontrolowalo lot strzaly z luku padem pomyslalem ze moge sobie zrobic cos podobnego zeby dzialalo mi na kompie bo zajawkowe to bylo, niestety gimballock (jak to niektorzy nazywaja) pieprzy mi wszystko wiec postanowilem ze na razie bede bawil sie jakas gotowa aplikacja (tzn. symulatorem lotu)

no i dziala padacznie sie tego uzywa szczegolnie jak jeszcze fraps zgrywa film ale udalo sie wyladowac :P

na razie tylko kontrolowalem lot, bo spalilem reszte diod i nie moglem wiekszej funkcjonalnosci wprowadzic :S

hmm jak dziala algorytm??

no coz dodajemy z kazdego piksela skladowe rgb i patrzymy cy sa wieksze od 705 maksymalnie moze osiagnac 255*3 czyli 765, jak jest wieksze to malujemy piksel na bialo jak nie to na czarno, pozniej (drugi pass)

czyli algorytm zapelniania (funkcja rekurencyjna - zapelniamy kolory odpowiednio czarne tlo, jedna kropka i druga kropka), obliczamy ile pikseli zesmy zamalowali i jezeli miesci sie to w jakims przedziale np.powiedzmy 700 do 2000 to znaczy ze znalazl program pierwsza kropke pozniej ustawiamy jakos bool ze znalaz pierwsza kropke, i szukamy drugiej jakznowy wypelnienie (zapelnione piksele) miesci sie w tym przedziale to mamy druga kropke, reszty juz nie opisuje jak wyliczam kat miedzy 2 kropkami i jak symuluje przyciskanie klawiszy bo jeszcze ktos to wykorzysta do jakiegos bota do gry internetowej,

DZIALA od tak dawna nie zrobilem niczego co by dzialalo :)

aha nie musze dodawac ze to z d**y bajer zbedny wg mnie ale zawsze mozna sie tym pobawic lipa tylko, ze jak zle sie ustawimy wzgledem kamery internetowej to zaczna sie dziac rozne rzeczy ktorych nie chcemy i do tego trzeba w wzglednie zaciemnionym miejscu sie znajdowac.

i mozna np. sterowac dwoma zapalonymi papierosami :]

oczywiscie posilkowalem sie klawiatura zeby zmienic widok patrzenia i zeby zmniejszac/zwiekszac ciag i hamowac

Mam nawet pytanie bo aplikacja sie krzaczy tzn nie pobieraobrazuwideo jak bedziemy gracw jakas gre na fullscreenie i nie wiem za bardzo jak to obejsc bo uzywam directshow i musi byc taka mozliwosc

oto kawalek kodu


VideoForm->Button5->Click();//1 pass (:
VideoForm->Button4->Click();//2 pass :)





if (((VideoForm->leftdotY + VideoForm->rightdotY ) / 2.0f  ) <= 80.0f )
{
cos 
cos
						Button1->Caption = "UP";
}


if (( (VideoForm->leftdotY + VideoForm->rightdotY) / 2.0f ) >= 150.0f ) {
cos
cos
						Button1->Caption = "DOWN";

}


	float p =((VideoForm->leftdotY + VideoForm->rightdotY ) / 2.0f  );
if  ( ( p > 80.0f ) && ( p < 150.0f) ) {

cos
cos
						Button1->Caption = "CENTER";
}


//teraz orientacja w lewo czy w prawo


float realleftX, realleftY, realrightX,realrightY;
 if ( VideoForm->leftdotX > VideoForm->rightdotX )

 {
 realleftX = VideoForm->rightdotX;
 realleftY = VideoForm->rightdotY;

 realrightX = VideoForm->leftdotX;
 realrightY = VideoForm->leftdotY;



 }                                           else
 {

  realleftX = VideoForm->leftdotX;
 realleftY = VideoForm->leftdotY;

 realrightX = VideoForm->rightdotX;
 realrightY = VideoForm->rightdotY;


 }




 float       angle = n2dGetPolarCoordAngleA(realleftX-
realrightX,realleftY-
realrightY) / 6.2731860f;


angle = 360.0f*angle;
angle = VALIDUJ(angle);

Label1->Caption = FloatToStr(angle);

if ( angle >= 205.0f ) {
Label3->Caption = "LEFT";

cos
cos


}

if ( angle <= 155.0f ) {
Label3->Caption = "RIGHT";
cos
cos

}

if ( ( angle < 205.0f )   && ( angle > 155.0f ) ) {
Label3->Caption = "CENTER";
cos
cos
}


0

Ta nuta w tle r0zj3bała mi nery... [rotfl]

0

Hmm. Postanowiłem przeczytać twojego posta uważnie, i dopiero gdzieś pod koniec ujawnia się rewelacja, że to w oparciu o kamerę działa.
Zdaję sobie sprawę, że wiesz co robisz – i sobie tłumaczyć nie musisz. Ale inni niekoniecznie się domyślą o co chodzi po zdaniu typu „no i dziala padacznie sie tego uzywa szczegolnie jak jeszcze fraps zgrywa film ale udalo sie wyladowac”.

Przepisz może jeszcze raz, po polsku, na czym polega twój wynalazek.
A problem twój się sprowadza do „jak odczytywać obraz z kamery podczas grania w grę” – i tak należało zapytać, być może przy okazji ujawniając do czego ci to potrzebne…

PS. i dlaczego w dziale Flame, zamiast w C++?

0

mi to potrzebne dotego zeby nie bylowidac okienka po lewej,

ten kto chce to przeczytac to przeczyta a ten co nie chce nie czyta

nie mozna sobie juz czegos zrobic z zajawki??!?!??

0

czy Ty przez DS wywalasz obraz z kamery bezposredni ona okno aplikacji "bocznej" i dopiero z niego czytasz obraz dwoch swiatelek emitowanych z pad'u?

jesli tak, to sie troche nie dziwie ze masz problemy z fullscreen'em.. zostaw w spokoju czytanie z okna, pusc obraz na jakis backbuffer i czytaj z niego zamiast z okna. Dla samej 'ladnosci', pusc tez obraz rowniez na to okno, zeby uzyszkodnik widzial ladny podglad na okienku.

..i fakt, pisz troche składniej, zrozumialem (chyba) o co Ci chodzilo, tylko dlatego, że już widziałem takie zabawy wczesniej, i ... wiecej mi powiedzial filmik z yt niz to co napisales:)

0

bo na jutubie nie da sie komentowac a duzo bab sie znalazlo wiec napisze zmiast komenta na yt "TWOJA STARA"

0

quetzalcoatl ty jestes dziewczyna czy chlopakiem bo nikt nie jest w stanie skumac ja obstawiam ze jestes baba na "bez ku...."

0

quetzalcoatl ty jestes dziewczyna czy chlopakiem bo nikt nie jest w stanie skumac ja obstawiam ze jestes baba na "bez ku...."

Nie wystarczyłoby zajrzeć do profilu...? Zresztą "zrozumialem"/"widziałem" to chyba dziewczyna (normalna) nie napisze...

(I tak ten post z dwoma powyższymi pójdzie do kosza :) )

0

mam nadzieje ze to nie ja najebany napislaem twoja mama

0

patrząc po adresach IP, tak, to byłeś Ty:)

MSM - albo do perełek:)

0

Azarien, już wiesz dlaczego do Flame a nie C++? :P

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1