Flappy bird na STM32f4

0

Witam, mam do zrobienia projekt na mikroprocesory, a mianowicie grę Flappy Bird, do zrealizowania na wyświetlaczu LCD uzywajac SPI oraz wykorzystując komunikacje z PC poprzez USART.
Nie mam zielonego pojecia od czego zaczac, jak to wyglada, czy trzeba kazdy pixel programowac etc.
Czy ktoś mógłby nieco rozjaśnić mi na co trzeba i przede wszystkim od jakiego elementu trzeba zaczac?

4

Cześć

Od jakiegoś dłuższego czasu zalega mi na półce płytka STM32F429I-DISCO (taka z wbudowanym wyświetlaczem). Mam w planach ogarnąć sobie trochę te STM32, ale zawsze schodziło na ogarnianie czegoś innego. Jeżeli twój projekt (strzelam, że to coś na studia) nie jest do zrobienia "na wczoraj", to mam małą propozycję. Będę równolegle z tobą pisał swoje Flappy Bird ucząc się przy okazji STM32 i w miarę możliwości pomagając Tobie w problemach po drodze (nie chcę, aby wyglądało to tak, iż ja będę pisał kod, a Ty jedynie będziesz kopiował gotowe fragmenty do swojej pracy nie dając nic od siebie). Do tej pory programowałem na AVR, ARM z Linuksem i gdzieś tam przelotnie w przeszłości pojawiło się 8051 i MSP430.

Jeżeli pasuje Ci taki układ, to opisz coś więcej jak to ma wyglądać, do czego ma służyć ta komunikacja po USART z PC, wyświetlacz ma być ten wbudowany czy jakiś inny konkretny? Jeżeli już chcesz zacząć, to proponuję od instalacji i konfiguracja narzędzi deweloperskich, kompilacji o uruchomienia jakiegoś gotowego przykładu dla sprawdzenia czy wszystko działa prawidłowo, bo z doświadczenia wiem, że czasami może to zająć dłuższą "chwilę". Ja będę mógł do tego usiąść najwcześniej jutro wieczorem.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0