Helpdesk i w którą stronę warto iść dalej

0

Cześć,

po dwóch latach mam dość wspierania lokalnych użytkowników i byciem chłopcem od kabelków i przygotwywaniem sprzętu.

Niestety, nie prędko mi na studia z różnych powodów. Z angielskim nie stoje jeszcze najlepiej - B1 jest za słabe moim zdaniem (utrudnia mi też sytuacja z koronawirusem, bo firma dofinansowuje i to sporo szkoły językowe, ale nie dane jest mi w nich w tym momencie uczestniczyć.)

Czy da się kursami, szkoleniami lub poszerzaniem wiedzy we własnym zakresie przejść w inny kierunek?

Chodzi mi o Administratora Office 365
Moglibyście polecić? Dać radę w tym kierunku?

0

Administrator Office ? To jest coś takiego ? To chyba jakiś admin sieci i infrastruktury, a office to tylko jedno z jego zadań. To chyba nie wymaga codziennego monitoringu i innych. No, ale nie znam się więc nie wiem. Trochę śmiesznie brzmi :P

0

Administrator office 365 dziwnie brzmi, ALE wcale to nie takie dziwne natomiast tym najczęściej zajmują się wintele, jeszcze nie widziałem kogoś na takim stanowisku.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1