Witam,
mam pytanie jak rozwijać się pod game developerke? Obecnie mam C++ na studiach, czyli poziom wystarczający, żeby umieć się posługiwać językiem, jednak wiadomo do programowania gier to o wiele za mało... Do wakacji jeszcze sporo czasu jak dla mnie, więc dam radę liznąć podstawy algorytmów i odrobinę w tym C++ podszkolić.
Tutaj właśnie moje pytanie do doświadczonych Panów/Pań się pojawia, na czym się skupić? Na jakie technologie zwrócić uwagę, czy warto liznąć teraz podstawy C#, żeby móc Unity obsłużyć? Jakieś kursy dla średnio-zaawanswoanych (dobrze mi się uczy kiedy mam coś ponad mój poziom i muszę nadrabiać)? Czy może przejść od razu do jakiegoś projektu napisania prostej gry?
I jeszcze jedno pytanie na którym mi zależy, czy da się na takimi poziomie zdobyć biurko w jakiejś firmie powiązanej z tą dziedziną (taki jakby bezpłanty staż), żeby móc obcować z tym środowiskiem i wiadomo to lepiej motywuje do nauki (szczególnie jeżeli ktoś by jeszcze pomógł albo jakieś zadanie dał), niż siedzenie w domu, a w 3 miesiące można się naprawdę dużo nauczyć, chęci do pracy są, więc może to być darmowa inwestycja dla firmy.
Pozdrawiam Łukasz :)
(jeżeli to zły dział to przepraszam, zastanawiałem się który wybrać i ten wydawał mi się najlepszy)