Jak zrobić aby w Paintbox zmieniać zawartość przy użyciu Timer i aby efekt był widoczny np. obracający się prostokąt ?
Start napisał(a)
Jak zrobić aby w Paintbox zmieniać zawartość przy użyciu Timer i aby efekt był widoczny np. obracający się prostokąt ?
No to w timerze najpierw czysc paintboxa, potem zwiekszaj kat obrotu (np. w jakiejs zmiennej przechowuj, albo w Tag paintboxa) a potem rysuj z odpowiednim obrotem :)
Proste :)
Jak sie czsci PaintBoxa??
chce napiac program np. taki:
void __fastcall TForm1::PaintBox1MouseMove(TObject *Sender,
TShiftState Shift, int X, int Y)
{
PaintBox1->Canvas->MoveTo(0, 0);
PaintBox1->Canvas->LineTo(X, Y);
}
I chcialbym zeby nie pozostawaly uprzednio narysowane linie (zeby zawsze byla widoczna tylko jedna) - jak to zrobic?
zmienna prywatna - kąt obrotu
w PaintBox onPaint zrób sobie rysowanie tego prostokąta z uwzględnieniem konta (zmienna prywatna)
w onTimer Timera wywałuj PaintBox.Invalidate; oraz zmieniaj kąt