Trainer

0

Siema, chciałbym zrobić trainera. Jak zrobić tak, by po kliknięciu klawisza F5 podczas gry 'udać', że coś wpisuję, czyli po naciśnięciu F5 np. niby wpisuję 'nuttertools'. Z góry dzięki za pomoc!!! PS. Mam nadzieję, że tak wielcy programiści pomogą początkującemu :-)

0

Witaj
Nigdy nie robilem zadnego trajnera, ani nic w tym stylu, ale mysle, ze do tego celu powinienes uzyc komunikatow i zasymulowanie nacisniecie odpowiedniego klawisza, info na ten temat znjdziesz
http://4programmers.net/Forum/viewtopic.html?id=19012&p=1
A poza tym uwazam, ze bedziesz musial zalozyc globalnego hooka na klawiature lub komunikatami odbierac nacisiete klawisze...(zeby wiedziec co zostalo nacisniete w grze)
To tylko "schemat ideowy" tego jak ja bym to zrobil:P

BTW Kiedy wreszcie pomoge komus z dzialu C/Java?:|

0
  1. Trainer modyfikuje zazwyczaj komórki pamięci, a nie symuluje działanie
  2. Tutaj na komunikatach da się to zrobić, ale... warunkiem jest, że gra nie wykorzystuje DirectX do odbierania informacji o stanie klawiatury, bo wówczas są pewne problemy. DirectX jak sama nazwa wskazuje odwołuje się (prawie) bezpośrednio do urządzeń (działa jak sterownik). Za pewne używa jakiś komunikatów, ale to już raczej nie są standardowe WM_CHAR czy inne tego typu (chociaż kto wie).
0

Z wysyłaniem komunikatów już próbowałem, może ktoś zna jeszcze inny sposób??? -=PcSA=-

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1