Czy wiecie Jak zrobić TRAINER DO GRY ?????

0

tak jak w temacie mam pytanko chcĘ zrobić trainer do Hard Trucka 2 dokładniej chcĘ zrobić edytor save`ów np. na tiry ( gra jest symulacją kierowcy ciężarówki) jak to zrobić i jakich kodów mam użyć napiszcie najlepiej chcĘ zrobić ten trainer w VC++ 6.0 w MFC jak mam to zrobić

0

jesli chcesz zrobic edytor save'ow to musisz poznac strukture save'ow, ja kiedys przerabialem swoje save'y w falloucie2 ale dosyc pracochlonne to bylo--Delphi 5 (paskal is good too)

0

Nie jest to az tak trudne ale wymaga obycia w hexach. Proponowalbym Ci zaczac od poczytania artykulow na ten tmat,w starym dobrym SS bylo ich duzo.
Pozniej podejdz do tego metodycznie, nagraj pierwszego sejwa zaraz na poczatku gry a nastepnego gdy np ta twoja ciezarowka nabawi sie paru obrazen. Teraz porownaj dwa pliki i szukaj roznic, te roznice moga byc wszystkim, pcozawszy od polozenia ciezarowki a skonczywszy na jej kolorze.
Edycja sejwow to proby i bledy. Gdy juz bedziesz potrafil zedytowac sejw "recznie" to napisanie trainera nie powinno stanowic zadnego problemu.

take care

0

Jest taki program Magic Trainer Creator, za pomocą którego możesz przeszukiwać pamięć, pliki w poszukiwaniu liczb, a potem według adresów zrobic trainer. Za pomocą niego zrobiłem kiedyś trainer do Knights and Merchants na rzeczy w zamku i baraku oraz do KKND2 na kase.

Jak już wyciągniesz adresy to możesz samemu też zrobić edytor.--Delphi 6
Pozdrowienia,
Imperior

0

ja tam wole kozystac z juz ze zrobionych trainerow :)

0

Gry zawierają tkkże pliki INI (niepopularny sposób) i zapis w Rejestrach, a także zapisy we własnych plikach. To modyfikacje tych plików powodują, że zapisywany jest stan itd.--Pozdrawiam!

RockY

Delphi 5
[email protected]
GG: 3615957

0

a przy okazji przy przerabianiu save'ow jest wiele zabawy i smiesznych efektow jak cos sie zmieni tak na wyczucie :)--Delphi 6 (paskal is good too)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0