napisalem gre w ktorej lata sie helikopterem.
wszystko jest ok tylko mam jeden bug - gdy zbyt dlugo trzyma sie wcisnieta litere na klawiaturze to ze speakera wydobywa sie piszczenie a helikopter sie zatrzymuje :| jest jakis sposob by dzialalo normalnie?
hmm mozliwe ze (jesli to nie jest w DirectX) pod tym klawiszem jest procedura typu OnKeyDown, wiec jesli go trzymasz to moze dojsc do jakiejs formy przeciazenia.
dopisane: ehh, jesli to czysty pascal to moja rada jest g**** warta :(
No wlasnie jemu chyba chodzi o TP, ale niestety na to chyba nie ma rady ;-( . Sam kiedys w Tp robilem i zawsze tak bylo (pcspeaker sie odzywal) :(
Może przejmij przerwania naciskania i zwalniania klawiszy, albo poszukaj w necie jakiegoś modułu, który to robi (pamiętam, był taki, w każdej chwili mogłeś sprawdzić, czy jakiś klawisz jest naciśnięty:
if KeyIsPressed['a'] then... )
Piszczenie jest spowodowane przepelnieniem bufora klawiatury. Proponuje przed kazdym wczytaniem klawisza wstawic taki kod:
while keypressed do readkey;