Jak spowodować żeby aplikacjia konsolowa
zwróciła po zakończeniu działania jakiś errorlevel
(taki do skryptów wsadowych) ?--__________________________________
Pozdrawiam...
piechnat
W kodzie projektu przed endem daj: Halt(wartość_errorlevel)--Vogel [Delphi 6 PE]
Life is just a dream, you know...
[Cowboy Bebop]
Vogel napisał:
W kodzie projektu przed endem daj: Halt(wartość_errorlevel)
Dzięki {brawo} wiesz może jeszcze jak ustawić zmienną środwiskową ?--__________________________________
Pozdrawiam...
piechnat
piechnat napisał:
Dzięki {brawo} wiesz może jeszcze jak ustawić zmienną środwiskową?
Wiem tylko jak pobrać :( - GetEnvironmentVariable.
--Vogel [Delphi 6 PE]
Life is just a dream, you know...
[Cowboy Bebop]
Vogel napisał:
>Wiem tylko jak pobrać :( - GetEnvironmentVariable.
To jestes juz niedaleko pewnie:
SetEnvironmentVariable
--||===
werw0e napisał:
To jestes juz niedaleko pewnie:
SetEnvironmentVariable
Nom:
SetEnvironmentVariable(NazwaZmiennej, WartoscZmiennej);
Wszystko w postaci wsakźników (tzn PChar)--Jest jeszcze jeden błąd ... :)
Apel: Piszcie w tematach o jaki język programowania chodzi np. : [Delphi], [C++], itp.
werw0e napisał:
Vogel napisał:
To jestes juz niedaleko pewnie:
SetEnvironmentVariable
U mnie w helpie tego nie ma ;(--Vogel [Delphi 6 PE]
Life is just a dream, you know...
[Cowboy Bebop]
Vogel napisał:
U mnie w helpie tego nie ma ;(
Bo to jest w helpie WindowsSDK--Jest jeszcze jeden błąd ... :)
Apel: Piszcie w tematach o jaki język programowania chodzi np. : [Delphi], [C++], itp.
Dzięki chłopaki :)
Dla wszystkich {browar} --__________________________________
Pozdrawiam...
piechnat
Dryobates napisał:
Bo to jest w helpie WindowsSDK
I wszystko się wyjaśniło! :D--Vogel [Delphi 6 PE]
Life is just a dream, you know...
[Cowboy Bebop]