Jak wykryć polecenie innego programu?

0

W girderze, można przechwycić jakiś kod, który jest wysyłany w programie, po naciśnięciu np. przycisku, np. w WMP, jak kliknę 'play' to jest wysyłany jakiś kod do programu.

Jak w delphi zrobić takie przechwytywanie? Chodzi mi dokładnie o przechwytywanie w grze 'Snajper', i jak nacisnę klawisz strzału, to jest wysyłana jakaś komenda, która powoduje w grze pojawienie się tego strzału. Nie chodzi mi tu, o wykrywanie naciśniętego klawisza.

0

W tube za przyklejone ogłoszenie?
Co Ty chcesz przechwytywać, gra poprzez interface DirectInput i WINAPI odczytuje stan urządzeń sterujących, na podstawie tego decyduje co ma dalej robić... W WMP przechwytujesz standardowe wiadomości okien, gry ich praktycznie nie używają.

0

To za pomocą czego będzie łatwiej przechwytywać?

Bo jeżeli chodzi o przechwytywanie klawiatury, czy myszki, to nie mam pojęcia, jak to zrobić, aby przechwytywanie odbywało się, nawet jak jest nieaktywne okno.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1