DxInput

0

Ostatnio robiłem grę w stylu Liero przy użyciu DelphiX sterowaną z klawiatury oczywiście. I w trybie jednoosobowym wszystko było OK, ale kiedy włączałem tryb dwóch graczy zaczynał się problem. Kiedy wciskałem więcej klawiszy na raz, to postacie nie reagowały na wciskanie niektórych z nich.
Sprawdzanie, czy klawisz został wciśnięty realizowałem przy pomocy funkcji:

DXInput.Update;
if DXInput.Keys.Key(vk_space) then podskocz;

czy jakoś tak.

0

Moja klawiatura (jak pewnie inne tez) wytrzymuje 2 klawisze na raz, ale nie 3. Sa klawiatury dla graczy, ktore maja wieksze mozliwosci.

0

To dlaczego, kiedy grałem w oryginalną grę Liero, to wszystko było ok?
Poza tym chciałbym jeszcze się spytać, do czego służą opcje wyświetlane po kliknięciu na DXInput prawym przyciskiem (myszy) i wybraniu pierwszej opcji?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1