DelphiX Dxinput.... ogólnie

0

Witam. Mam zagadkę... szukałem wszędzie i pisałem wcześniej na forum ale nikt nie opisał mi tego komponentu..

Czy może mi ktoś powiedzieć i przybliżyć obsługę tego komponentu dla Delphi7?? Jak odczytać stan przycisków joysticka bo to jest dla mnie najważniejsze. Niby wcześniej podano mi gotowca i unit joypad ale nie za bardzo wiem jak to wcisnąć do mojego programu... Z uwagi że jestem BAAAARDZO początkujący wolałbym jakiś gotowy komponent i to obiektowy na formę... DXInput spełnia moje oczekiwania ale nie mogę za czorta odczytać stanu przycisków pada... Jak wygląda taka skłania dla DXInput ??

Ja robię to np w ten sposób:
Na formę wrzucam ... DXInput i DXTimer i Label
i dla timera daję np...

DXInput1.Update;
if dxinput1.Joystick.Buttons[1] then label1.Hide;

i po uruchomieniu teoretycznie jeśli nacisnę przycisk 1 to label1 powinien się schować ... tymczasem nic się nie dzieje... o co KAMON >>>>>

POMÓŻCIE bo jest mi to nie zbędne do większego projektu....

0

masz tam maouse keyboard joystick enabled na true albo na false to pierwsze moze zly button podpiales

0

Na bank wszystkie są na enabled a co do buttona to żaden z pada nie działa ... ani pierwszego ani drugiego ... no chyba że buttony mają swoje kody... w sumie poradziłem sobie komponentem joysticks z pakietu Asphyre ale temat dalej mnie ciekawi.... i jak to ugryźć.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0